NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg føler meg ivaretatt som kunde på alle vis hos NorgesEnergi - selv når henvendelsen gjaldt problemer.
Hei Kaja M. H. N, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
oversiktlig faktura, blant de 16 billigste for meg er de helt ok.
Hei Asmund, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Utmerket service og Norgesenergi holder de har lovet.
Hei Leif, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Usikker pga. ny kunde hos dere. Vil etterhvert se hvor fornøyd jeg blir.
Hei Berit H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Dårlig mobilapp, fungerer ikke, vanskelig å få kontakt med på telefon. Voldsomt mye høyere pris enn forespeilet da avtale ble inngått??
Hei Svein W! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Har spart Strøm på alle mulige måter fikk strømregning på 6500,- Uten støtte. Blir sendt mellom Norgesenergi og Elvia uten hjelp. På grunn,av at jeg har 12 kvm. I garasjen til enkeltmannsforetak, har der en varmovn på 800V.
Hei Tor A. H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Spørsmål knyttet til kompensasjonsordningen må rettes til den lokale netteieren, da avregning og ansvar for denne er tildelt nettselskapene og ikke kraftleverandørene. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din vedrørende strømutgifter, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Jeg betaler kr 5 i tillegg, mens andre betaler kr 49 i mnd. De er verken bedre eller dårligere enn de andre.
Hei Einar! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på- og takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard