NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
.flinke til å hjelpe kundene sine når me har problemer👍
Hei Vikra, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Enkelt og greit forklart og hyggelig kundebehandler noe som er viktig for meg
Hei Øistein A, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fastpris kan spare litt for å holde prisen nede synes d er greit og gi tilbakemeld men dette ble litt for omfattende
Hei Kjersti, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Jeg føler meg ivaretatt som kunde på alle vis hos NorgesEnergi - selv når henvendelsen gjaldt problemer.
Hei Kaja M. H. N, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
oversiktlig faktura, blant de 16 billigste for meg er de helt ok.
Hei Asmund, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Utmerket service og Norgesenergi holder de har lovet.
Hei Leif, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Usikker pga. ny kunde hos dere. Vil etterhvert se hvor fornøyd jeg blir.
Hei Berit H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Bernard