NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har forsøkt å prakke på meg ekstraprodukter. En gang fakturerte de meg for en ekstratjeneste jeg hadde takket nei til på telefonen. Trolig en sleip selger, som håpet jeg ikke kom til å merke det. De har vært stabilt rimelige over tid.
Hei Lise, Vi skal alltid gi god informasjon om fordelsproduktene våre før vi eventuelt registrerer disse i en strømavtale. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle og håper du tar kontakt om du ønsker at vi undersøker dette nærmere. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
Når noe skal forandres i strømavtalen så spør de forbruker først før de forandrer noe og så får du kontakt innen rimelig tid selv i disse " strøm" tider. Med andre ord de går ikke inn i lommeboka de uten forbrukers tillatelse. Noe som mitt tidligere strømselskap gjorde.
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi ønsker alltid å tilby våre kunder rimeligst avtale tilpasset personlig forbruk. Kontakt oss gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ha en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi
Fornøyd med Norgesenergi. God kundeservice og helt ok priser
Hei Line! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi
Svært god kundeservice Dog tror jeg det kunne vært bedre
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med, ønsker deg en god jul! mvh Nina - NorgesEnergi
Aldri opplevd noe lureri fra dette selskapet. Tilbyr strømkonto så man betaler fast beløp hver måned. God oversikt over forbruk på "mine sider"
Hei Bente, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi
Opplevde at kunderådgiver forsto min «strømforvirring». Fikk saklig hjelp m.h. t hva som lønte seg økonomisk i min situasjon
Hei Grethe! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
Dette er første gang jeg skriver en omtale, men dette er så graverende at her må en si fra. NorgesEnergi: - Svarer ikke på mailer - Tar ikke telefon når en ringer, skriver dette imens jeg venter på at de skal ta telefonen, har nå igjen brukt 1, 5 time på min fridag på at de skal ta telefonen. Sitter enda og venter etter 1,5 time…. Temmelig lei av sangen Du ga meg viljestyrke av Kristian Kristiansen på forferdelig skurrete opptak nå… - Hvis en taster 1 og legger inn tlfnr for at de skal ringe tilbake, slik det opplyses om at de skal når en ringer dem - så ringer de ikke tilbake. Jeg sa opp min avtale med NorgesEnergi for 6 måneder siden for en bolig som jeg da solgte. Nå, et halvt år etterpå sender de meg fremdeles fakturaer for denne boligen. Det har de gjort det siste halve året, - og når jeg gang på gang - sier ifra om at dette skal ikke jeg betale - så sender de fakturaene til inkasso, gang på gang! Selv om de på telefon (når jeg endelig har fått tak i dem) sier at de selvfølgelig skal ordne opp. Etter å ha sendt dem sikkert nærmere 20 mailer, så har jeg også fått bekreftet på Mail at de skulle ordne opp - men det blir ikke gjort! Jeg har brukt utrolig mye tid og energi på å få ordnet opp i alle feilene som NorgesEnergi gjør. Et så useriøst selskap skulle ikke hatt lov til å eksistere.
Hei Jane, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi