NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Opplevde at kunderådgiver forsto min «strømforvirring». Fikk saklig hjelp m.h. t hva som lønte seg økonomisk i min situasjon
Hei Grethe! Så flott at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne gi beskjed. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
Dette er første gang jeg skriver en omtale, men dette er så graverende at her må en si fra. NorgesEnergi: - Svarer ikke på mailer - Tar ikke telefon når en ringer, skriver dette imens jeg venter på at de skal ta telefonen, har nå igjen brukt 1, 5 time på min fridag på at de skal ta telefonen. Sitter enda og venter etter 1,5 time…. Temmelig lei av sangen Du ga meg viljestyrke av Kristian Kristiansen på forferdelig skurrete opptak nå… - Hvis en taster 1 og legger inn tlfnr for at de skal ringe tilbake, slik det opplyses om at de skal når en ringer dem - så ringer de ikke tilbake. Jeg sa opp min avtale med NorgesEnergi for 6 måneder siden for en bolig som jeg da solgte. Nå, et halvt år etterpå sender de meg fremdeles fakturaer for denne boligen. Det har de gjort det siste halve året, - og når jeg gang på gang - sier ifra om at dette skal ikke jeg betale - så sender de fakturaene til inkasso, gang på gang! Selv om de på telefon (når jeg endelig har fått tak i dem) sier at de selvfølgelig skal ordne opp. Etter å ha sendt dem sikkert nærmere 20 mailer, så har jeg også fått bekreftet på Mail at de skulle ordne opp - men det blir ikke gjort! Jeg har brukt utrolig mye tid og energi på å få ordnet opp i alle feilene som NorgesEnergi gjør. Et så useriøst selskap skulle ikke hatt lov til å eksistere.
Hei Jane, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi
I disse tider må vi alle spare strøm. Bruke strømnettet best mulig. Jeg prøver på det, og selvfølgelig for å minimere regningen mest mulig for meg selv. Ved å snakke med kundesenteret (veldig hyggelige) fikk jeg etterpå følelsen å ha blitt «lurt». Og ved 2.gangs samtale, ble det nærmest bekreftet. Og endring var unødvendig, jeg sparte ikke noe. Det er tydelig at kundesenteret kun er opptatt av å gjøre det beste for arbeidsplassen, ikke kunden. Det kan jo straffe seg !!!
Hei Heidi, Vi ønsker å tilby våre kunder rimeligst mulig strømavtale tilpasset personlig forbruk. Vi tilbyr også prismatch dersom man finner rimeligere avtaler hos andre leverandører. Det er derfor beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har fått hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, så kan vi se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer eller registrere prismatch for deg. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Etter avtaleinngåelse har de hele tiden holdt det de har lovet, derfor bytter jeg ikke til andre leverandører.
Hei Harald, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har fungert for meg problemfritt i flere år, skulle det forandret seg, vet jeg at det finnes flere strømleverandører.
Hei Håkon! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
God kundeservice og hyggelige personer som svarer når jeg ringer
Hei Vivi A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Enkelt og greit,veldig god kundebehandling. Får svar på det du spør om.
Hei Ingunn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kontakt med kundesenteret vårt. Det betyr mye for oss! Mvh Anna, NorgesEnergi