NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjør som andre leverandører . Ta nettleie inn i faktura igjen. Jeg vurderer å bytte leverandør
Hei Kåre, Per i dag har vi dessverre ikke samlet faktura for strøm og nettleie. Bakgrunnen for dette er hovedsaklig at vi opplevde at flere av våre kunder synes faktura var uoversiktlig, og slet med å få oversikt over hva de betalte til hvem. Det er derimot leit å høre at du vurderer å bytte leverandør som følge av endringen, og vi takker for at du gir oss tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi
Å bruke norges energi har gjort slik at eg sparer ca 1000 kr pr mnd pga gunstige avtaler og kunde service er topp.
Hei Olav, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
For avansert å finne ut påslag, forsikring og topgaranti osv. Dette er eigentleg ikkje ein spotpris.
Hei Toffen, Du skal få full oversikt over din strømavtale på MinSide og i appen vår. Her skal det informeres om pris og eventuelle strømtjenester du har i avtalen din. Dette skal også vises på faktura. Skulle du likevel ha spørsmål vedrørende avtalen din må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi selvfølgelig en gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har ikke etter 4 måneder fått svar på hvorfor Norges Energi sender mine fakturaer til feil efaktura adresse. Min bank har også kontaktet dere uten resultat. Banken og Netts sier til meg at feilen ligger hos Norges Energi. Jeg får ikke åpnet fakturaen i nettbanken, får bare opplyst at fakturaen ikke er tilgjengelig. Dette problemet startet i mai måned. Før mai måned var det aldri noe problem. Jeg har 2 avtaler hos dere , en kommer som efaktufa som jeg ikke får åpnet og en kommer som avtalegiro. Jeg har godkjent alltid efaktufa. Kundeservice ringer ikke tilbake selv om de bekrefter at de skal gjøre det. Dette er dårlig behandling av en som har vært kunde hos dere i mange år.
Hei Finn, Jeg beklager dersom du opplever problemer med fakturautsendelse. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke problemet nærmere. Dersom du ikke allerede har fått svar fra vårt kundesenter, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får status på saken din hos oss. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Byttet leverandør. Ble oppringt av selger fra selskapet noe seinere og ser at jeg plutselig er fakturert for en tjeneste jeg ikke har takket ja til og slikt gjør meg radende!
Hei Tone, Dersom man får tilbud om strømtjenester skal man alltid motta god informasjon om dette ved innsalg, samt at man skal bekrefte bestilling via SMS. Dersom du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Min avtale ble lagt inn tilleggs tjenester uten jeg fikk tydelig beskjed da jeg fikk tilbud i Elkjøp, betalt 160 kr ekstra for ingenting i 10 måneder. Ber alle må være våken når dere blir kunde hos dem.
Hei Linlin, Ved avtaleinngåelse hos Elkjøp skal man informeres muntlig om eventuelle strømtjenester. Disse er selvfølgelig valgfrie og uten binding. Ved signering av avtaledokumentasjon i butikk må man selv huke av dersom man ønsker tjenestene, og man får tilsendt dokument med informasjon om avtalen like etter signering. Dersom man ikke ønsker strømtjenestene i avtalen kan man ta kontakt med kundesenteret, så fjerner vi selvsagt disse. Kontakt derfor gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker å fjerne disse. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Har betalt dobbel forsikring i 4 år. Ingen info om dette ved avtaleinngåelsen
Hei Svein, Slik jeg forstår det basert på det du skriver har du strømtjenesten Strømforsikring hos oss. Strømtjenesten koster 49,- kr/mnd per anlegg. Med Strømforsikring kan du få dekket strømregningen din dersom du blir sykmeldt, arbeidsledig/permittert eller havner på sykehus/institusjon. Vi dekker egenandelen dersom du får strømskade i huset ditt. Produktet er valgfritt og uten binding. Dersom du ønsker å fjerne produktet, eventuelt ønsker nærmere informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi