NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ikke etter 4 måneder fått svar på hvorfor Norges Energi sender mine fakturaer til feil efaktura adresse. Min bank har også kontaktet dere uten resultat. Banken og Netts sier til meg at feilen ligger hos Norges Energi. Jeg får ikke åpnet fakturaen i nettbanken, får bare opplyst at fakturaen ikke er tilgjengelig. Dette problemet startet i mai måned. Før mai måned var det aldri noe problem. Jeg har 2 avtaler hos dere , en kommer som efaktufa som jeg ikke får åpnet og en kommer som avtalegiro. Jeg har godkjent alltid efaktufa. Kundeservice ringer ikke tilbake selv om de bekrefter at de skal gjøre det. Dette er dårlig behandling av en som har vært kunde hos dere i mange år.
Hei Finn, Jeg beklager dersom du opplever problemer med fakturautsendelse. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke problemet nærmere. Dersom du ikke allerede har fått svar fra vårt kundesenter, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får status på saken din hos oss. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Byttet leverandør. Ble oppringt av selger fra selskapet noe seinere og ser at jeg plutselig er fakturert for en tjeneste jeg ikke har takket ja til og slikt gjør meg radende!
Hei Tone, Dersom man får tilbud om strømtjenester skal man alltid motta god informasjon om dette ved innsalg, samt at man skal bekrefte bestilling via SMS. Dersom du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Min avtale ble lagt inn tilleggs tjenester uten jeg fikk tydelig beskjed da jeg fikk tilbud i Elkjøp, betalt 160 kr ekstra for ingenting i 10 måneder. Ber alle må være våken når dere blir kunde hos dem.
Hei Linlin, Ved avtaleinngåelse hos Elkjøp skal man informeres muntlig om eventuelle strømtjenester. Disse er selvfølgelig valgfrie og uten binding. Ved signering av avtaledokumentasjon i butikk må man selv huke av dersom man ønsker tjenestene, og man får tilsendt dokument med informasjon om avtalen like etter signering. Dersom man ikke ønsker strømtjenestene i avtalen kan man ta kontakt med kundesenteret, så fjerner vi selvsagt disse. Kontakt derfor gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker å fjerne disse. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Har betalt dobbel forsikring i 4 år. Ingen info om dette ved avtaleinngåelsen
Hei Svein, Slik jeg forstår det basert på det du skriver har du strømtjenesten Strømforsikring hos oss. Strømtjenesten koster 49,- kr/mnd per anlegg. Med Strømforsikring kan du få dekket strømregningen din dersom du blir sykmeldt, arbeidsledig/permittert eller havner på sykehus/institusjon. Vi dekker egenandelen dersom du får strømskade i huset ditt. Produktet er valgfritt og uten binding. Dersom du ønsker å fjerne produktet, eventuelt ønsker nærmere informasjon om bestillingen må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Ble ringt opp av selger - hyggelig dame - som lovet 1,14 fastpris bindingtid pr 2 måneder. Og lovnad om at min strømregning nå ville bli mere enn halvert. Har nå fått faktura som på ingen måter avspilet denne avtale. Ringer inn, får beskjed om at en slik avtale ikke findes. Ser andre her omtaler en lik opplevelse. Det er bare et ord for slikt - Svindel!
Hei Rasmus, Det stemmer at vi dessverre ikke har fastprisavtaler til denne prisen. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen slik at vi kan undersøke hva som kan ha skjedd, samt ta saken videre. Du kan gjerne kontakte oss via dette skjemaet: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi
Når jeg sjekker prisen jeg betaler, finner jeg at det er 44 leverandører har billigere strøm enn det jeg har på "topp 10 avtalen" jeg har. Så da føler jeg at Norgesenergi har lurt meg, og at de er mere opptatt av å "melke" kundene sine enn å følge opp at løsningene de tilbyr, er konkurransedyktige.
Hei Øystein, Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Garantien vi gir i denne avtalen er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 10 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. Den senere tiden har vi sett en nedgang av spotprisen. Med en spotprisavtale betaler du alltid den gjeldende markedsprisen. Dette kan medføre en risiko ettersom prisene kan endre seg fort, men det kommer deg umiddelbart til gode når prisene synker. Med en variabel avtale endrer prisene seg med 14 dagers ettervirkning. Skulle du ønske å endre avtalen din til spotpris, kan dette enkelt gjøres via MinSide, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 dersom du ønsker at vi endrer avtalen for deg. mvh Nina - NorgesEnergi
De har en meget bra kundeservice både når du ringer om hjelp og på chat. Selvsagt kunne deres min side vist mer detaljert hva en bruker strøm på, men ok. Med spotprisen jeg har ville jeg kun ha tjent 700kr i året på å bytte til den billigst, og med det samt kundeservice har jeg gode tanker om de.
Hei Line, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, mvh Nina - NorgesEnergi