NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde et stort problem som kundeservice ryddet opp i under timen. Anbefales på det varmeste!
Hei Inger, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har god erfaring med Norges Energi. Jeg har benyttet NorgesEnergi i mange år det er det riktige for meg.
Hei Joffi, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært lojal kunde hos NorgesEnergi, og håper du fortsetter å være fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dere er dyrt. Strøm regning ikke bra. Alt for dyrt med strøm. Men jeg skal forlate dere snart.
Hei Texzo, Strømprisene er dessverre svært høye i disse dager. Da dette er selve markedsprisen for strøm, kan vi dessverre ikke påvirke prisen men vi kan sørge for at du har den beste avtalen vi kan tilby. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av din strømavtale hos oss. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Ryddige på kundeservice (når du får kontakt) jeg hadde de fra 2008 -2022 på en stor generasjonsbolig Tok de med til to nye hus. Norgesenergi er seriøse
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. mvh Nina - NorgesEnergi
Etter bindingstiden har jeg blitt overført til en avtale som har tilsynelatende samme navn som deres beste avtale, men med et høyere påslag. I tillegg har de sluttet med å tilby samlet faktura. De reklamerer med prisgaranti, men utelater å informere om at denne må du melde inn på ny hver eneste måned, og alltid mot en ny aktør.
Hei Tottoen, Dersom strømavtalen endres etter en kampanjeperiode skal man alltid få god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Man varsles også via mail ved endt kampanjeperiode om overgangen til ny strømavtale slik at man til enhver tid kan kontakte kundesenteret dersom man ønsker å endre strømavtale. Dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du ønsker å endre strømavtalen din må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter. Baser på det du skriver, antar jeg at du sikter til vårt tilbud om Prismatch. Dersom man får tilbud om en rimeligere spotprisavtale, matcher vi prisen. Det stemmer at man ikke kan matche samme avtale flere ganger, og våre vilkår står alltid oppført på vår hjemmeside: https://norgesenergi.no/kampanje/prismatch/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du har spørsmål vedrørende Prismatch. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fint med strømkonto. Priser og faktura og hvor mye som står igjen på konto kan være litt uoversiktlig. Ellers godt fornøyd.
Hei Atle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Dersom du har spørsmål vedrørende din Strømkonto, må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
I disse tider da mange i Norge har dyr strøm, har jeg så billig strøm som aldri før! Så da må jeg jo være veldig fornøyd!
Hei Liv S, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi