NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ryddige på kundeservice (når du får kontakt) jeg hadde de fra 2008 -2022 på en stor generasjonsbolig Tok de med til to nye hus. Norgesenergi er seriøse
Hei Hans, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. mvh Nina - NorgesEnergi
Etter bindingstiden har jeg blitt overført til en avtale som har tilsynelatende samme navn som deres beste avtale, men med et høyere påslag. I tillegg har de sluttet med å tilby samlet faktura. De reklamerer med prisgaranti, men utelater å informere om at denne må du melde inn på ny hver eneste måned, og alltid mot en ny aktør.
Hei Tottoen, Dersom strømavtalen endres etter en kampanjeperiode skal man alltid få god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Man varsles også via mail ved endt kampanjeperiode om overgangen til ny strømavtale slik at man til enhver tid kan kontakte kundesenteret dersom man ønsker å endre strømavtale. Dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du ønsker å endre strømavtalen din må du derfor gjerne kontakte vårt kundesenter. Baser på det du skriver, antar jeg at du sikter til vårt tilbud om Prismatch. Dersom man får tilbud om en rimeligere spotprisavtale, matcher vi prisen. Det stemmer at man ikke kan matche samme avtale flere ganger, og våre vilkår står alltid oppført på vår hjemmeside: https://norgesenergi.no/kampanje/prismatch/ Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80 dersom du har spørsmål vedrørende din nye strømavtale, eventuelt om du har spørsmål vedrørende Prismatch. Mvh Nina - NorgesEnergi
Fint med strømkonto. Priser og faktura og hvor mye som står igjen på konto kan være litt uoversiktlig. Ellers godt fornøyd.
Hei Atle, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Dersom du har spørsmål vedrørende din Strømkonto, må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
I disse tider da mange i Norge har dyr strøm, har jeg så billig strøm som aldri før! Så da må jeg jo være veldig fornøyd!
Hei Liv S, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi
Sjekk at forbruket er riktig. Det blir sendt faktura med grove feil i forbruket. De hadde 3 doblet forbruket. De tok ikke skyld, men skyldte på Enett, men Elnett skyldte på NorgesEnergi. NorgesEnergi burde reagert på det høye forbruket,spesielt fordi det er ferietid .Forbruket var mye høyere enn i de kaldeste vintermånedene. NorgesEnergi må passes på. De er ikke til å stole på. Strømmen er dyr nok om de ikke skal klusse med forbruket som de tredoblet.
Hei Birgit, Vi bruker forbrukstallene vi mottar fra din netteier. Dersom det er feil med forbruket som er registrert, er vi derfor avhengige av å motta korrigeringer fra din netteier. Så snart vi mottar korrigeringer fra nett, vil korrigeringene fremkomme av fakturaen din fra oss. Kontakt derfor gjerne din netteier dersom du mener forbruket er feil. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg spurte flere ganger om dette skulle bli billigere for meg! Det ble utelatt at det kom moms oppå! Og jeg er ikke momspliktig ! Så gratulerer til meg! Som nå betaler 25 % mer enn før!! Og 12 mnd ab. Føler meg så lurt! Lurer på om det faktisk er lov med slik falsk markedsføring???
Hei Heidi, Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Det er vanskelig å besvare din omtale nærmere ifht hva som kan ha skjedd uten å ta en nærmere kikk på ditt kundebildet hos oss. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vår kundesenter for nærmere informasjon. Dersom dette gjelder privatavtale kan du kontakte oss per tlf: 38 10 00 80, dersom det gjelder bedriftavtale kan du nå oss per tlf: 38 10 00 81. Mvh Nina - NorgesEnergi
Blir lurt for å betale på noe som ikke man har bestilt. Ingen tar noen ansvar, og ingen som ringer opp igjen.
Hei Elvis, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen ved avtaleinngåelse, jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon -og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Dersom du velger å legge igjen telefonnummeret ditt skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema om ønskelig: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Nina - NorgesEnergi