NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Finn en annen leverandør. Prisen er ikke rimelig. Bruddgebyr står ikke i forhold til abbonnement.
Hei Odd F! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Vi tilbyr mange lavprisavtaler, og jeg håper du tar kontakt dersom du ønsker at vi ser over strømavtalen du har hatt hos oss. Vi tilbyr også prismatch hvor vi matcher prisen til et annet selskap dersom du har fått et bedre tilbud! Det stemmer at vi har noen få avtaler hvor man får avtaleperiode og dermed bruddgebyr dersom man bryter avtalen før avtaleperioden er over. Bruddgebyret tilsvarer derimot alltid rabatten man har mottatt, og dette informeres det om i avtalevilkårene. Mvh Nina, NorgesEnergi.
Ble fortalt at det var enkelt å avbestille funksjoner jeg ikke trengte. Det var det IKKE.
Hei Theodor! Alle våre fordelsprodukter er uten bindingstid. Dersom du har et produkt du ikke ønsker, er det bare å kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi disse for deg med det samme. Jeg håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80, eller sende oss en e-post til e-postadresse [email protected]. Vi har åpent man-fre 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hadde selger på døra i dag. Litt leit når jeg spurte om å forhåndslese avtale på epost, og hun ikke kunne gi meg det. En annen ting var at hun nektet å gå før jeg skrev "OK" på tekstmelding hun sendte meg. Jeg sto på mitt, og ville ikke svare "ok" på sms'en før jeg hadde lest avtalen. Ikke noe press.....
Hei Kenneth! Dette er selvfølgelig ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder. Jeg beklager at du har hatt denne opplevelsen, og håper du vil kontakte vårt kundesenter slik at vi får tatt denne klagen videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norgesenergi har svindlet meg og har innrømmet det. De har gitt meg spotprisavtale (den er jo i utgangspunktet lik for alle), men har lagt på andre produkter som jeg aldri har sagt ja til - som "vintertrygghet" Som alle godt smurte selgere, så er de hyggelige å prate med - men totalt useriøse og burde mistet muligheten for å drive å luse folk på denne måten. Jeg har fått nye faktura'er, der svindelpengene er fjernet - men er fremdeles misfornøyd med pris og vil helt uavhengig av pris velge å bytte til noen andre. Dette er en skitten bransje og det finnes INGEN i denne bransjen som driver etisk - så om du er opptatt at etikk og ønsker en leverandør du kan stole på - bli din egen strømprodusent (selv om det ikke lønner seg økonomisk i disse dager) Men viktigst - styr LANGT unna Norgeserergi.
Hei Arild! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig erfaring med NorgesEnergi, noe vi selvfølgelig ikke ønsker. Vi ønsker at våre kunder skal føle seg ivaretatt, og ønsker at kunden opplever at de får mest mulig ut av sin strømavtale. Våre fordelsprodukter skal alltid informeres om og godkjennes før disse legges til i en strømavtale. De er også helt uten binding, slik at man når som helst kan kontakte oss for å fjerne produktet. Basert på din informasjon, kan jeg dessverre ikke undersøke saken nærmere, men jeg håper du vil kontakte oss dersom du ønsker at vi ser på saken igjen. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg spurte før 3 mnd siden om å få dekket sparepakken grunnet permittering. Jeg har ikke fått noe svar. Jeg spurte om den kosta. De kunde ikke dem svare på. Nesten 20% av fakturan går til det. Men får ikke åpnet fakturan. Bare et diagram. Skam dem får bruke Norge i sitt navn da dette føles som falsk trygghet/reklame. Lure energi burde navnet være.
Hei Jania! Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Sparepakken koster kun 49 kroner i måneden og har ingen bindingstid. Dersom man har Sparepakken vises prisen på produktet på hver faktura slik at man alltid skal ha oversikt. Kundebehandlere skal også kunne svare på hva produktet koster, og jeg beklager derfor dersom du ikke har fått tilstrekkelig svar angående pris. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Jeg beklager dersom det har vært lang behandlingstid på din søknad. Jeg anbefaler deg derfor å kontakte avdeling for betalingsfritak direkte slik at de kan undersøke status på saken. Du kan kontakte dem på tlf 38 10 00 83. Åpningstider er man-fre 09-15. Mvh Nina, NorgesEnergi
Aldri vært bort i verre selskap. Alt er lureri fra salg til avtale til fakturering. Jeg har brukt 0 strøm og blitt ranet for tusenvis av kroner, samt brukt masse tid på skriftlige henvendelser og telefonhenvendelser. De burde ikke fått lov til å holde på slik. Brukt masse tid tid og penger på dem. Noen tusenlapper er ille nok, men de timene og den frustrasjonen er mye verre. Et tips, hold deg unna NorgesEnergi.
Hei Johan! Dette ønsker jeg å undersøke nærmere, da jeg forstår at du er svært frustrert. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss på ny, slik at vi kan finne en løsning på dette. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg valgte å bytte over til en annen leverandør. Siden det har jeg blitt nedringt av NorgesEnergi for å få meg tilbake. Da jeg tok telefonen ble jeg møtt med en ivrig selger på andre siden. Jeg fortalte at jeg har hatt dårlig erfaring med norgesenergi med tanke på både faktura og kundeservice og har valgt å bytte. De tilbudte meg så to mnd gratis strøm på en krass måte, men da jeg takket pent nei og sa jeg blir hos den andre leverandøren enn så lenge fikk jeg en krass kommentar i retur med «du kan ikke ringe oss om 6 mnd og be om to mnd gratis strøm, sånn fungerer det ikke», men det var jo ikke det jeg ba om heller. Deretter sa jeg pent at jeg holder meg til det jeg har nå, så sa han sint «da gjør du det!» og la på. Jeg har som nevnt hatt dårlig erfaring med selskapet tidligere, men dette toppet kaka. Når man ringer for å få en kunde tilbake kan det i det minste være hyggelig slik at man kanskje ønsker å bytte tilbake ved senere anledning. Skjønte etter denne samtalen at det definitivt var lurt å bytte strømselskap. Kommer aldri til å bytte tilbake, det er hvertfall sikkert!
Hei Andrea! Først og fremst er det leit og svært beklagelig å høre at du har hatt denne opplevelsen med NorgesEnergi! Vi skal alltid opptre på en høflig måte uavhengig av hva samtalen dreier seg om. Jeg håper du har anledning til å kontakte oss og gi oss litt nærmere informasjon om saken, da vi ønsker å ta din klage videre. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi