NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uten å gi beskjed ble min avtale omgjort .Så forsvant tilbakebetaling, Umulig å få kontakt via telefon.
Heisann Elbritt! Vi sendte ut melding og mail da avtalene ble gjort om, men avtalene er nå byttet tilbake til orginal. Må bare beklage for ventetiden, det har vært utrolig mye pågang i den siste perioden. Vi jobber så hardt vi kan for å få ned svar tiden. Jeg kan anbefale deg å sende oss en mail: [email protected]. Tilbakebetalinger og slikt går vanligvis automatisk. For å finne ut mer om akkurat det anbefaler jeg deg å ta kontakt via mail som nevnt over. Mvh Morten NorgesEnergi
De unngår å informere om dine dårlige valg. Jeg føler meg direkte svindlet.
Heisann! Det er leit å høre at du opplever det slikt. Vi har mange medier som varsler om pris og avtale. Hvis du har variabel pris varsler vi på mail og melding 2 uker før prisendringen skjer. Inne på min side har du full oversikt over avtalene dine, pris og du kan også finne vilkårene i avtalen der. Hvis du noen gang er i tvil om hva du har, anbefaler jeg deg å kontakte oss enten på telefon: 38 10 00 80 eller så kan du alltid sende en mail til: Kundeservice@norgesenergi,no. Behandlingstiden har dessverre vært lang, men svar vil komme så raskt vi bare klarer. Prisene på spotpris vil alltid svinge, Noen perioder vil den være dyr og andre vil den ligge lavt. Derfor vil det alltid variere mellom hva som er billigst og hva som er dyrest. Mvh Morten NorgesEnergi
For litt siden skulle Norgesenergi "rydde" i de dårlige avtalene sine med variabel pris, ble da automatisk satt til en dårlig spott-pris avtale med høyt påslag. Var ganske irritert - byttet til spottpris uten påslag hos Norgesenergi som kjappeste måte å unngå unødvendig dyr avtale på. Så får vi jommen en mail nå om at "det er skjedd noe feil ved endringen som de må rydde i og hvis vi har byttet til annen avtale enn den de satt oss på må vi gjøre det igjen" Er det mulig, tror dere vi ønsket å gå tilbake på den avtalen vi byttet fra ! Skygg unna hele selskapet. Ringe kundeservice er nytteløst, har nå stått i kø i en time. De vet utmerket godt at det blir mye støy, og da er en leverandør som ønsker å behandle kundene godt forberedt og kan svare raskt. Hva er bra . INGENTING Hva kan bli bedre. ALT Mine erfaringer. KUN DÅRLIGE ERFARINGER
Heisann! Det var trist å høre. Vi setter kundene som hadde kampanje spot-avtaler tilbake på de originale avtalene som: Gul spot lavpris og Gul kampanje. Dette er avtaler veldig mange av kundene hadde lyst til å beholde. Noe som blir lagt til rette nå i senere tid. Forstår at det kjipt å automatisk bli flyttet tilbake, men endringen kan gjøres igjen ved et tastetrykk inne på min side. Må bare beklage for ventetiden på telefon, men når prisene svinger og er dyre så blir det automatisk mye kø. Vi jobber så hardt vi kan for å få ned køen og forbedre oss i dette området. Mvh Morten NorgesEnergi
Har bedt om spotpris og ingenting annet ,men Norgesenergi fakturerer meg stadig for tilleggsprodukter jeg ikke har bestilt. 100 % fornybar energi,strømforsikring,prissikring etc. jeg har ringt flere ganger i et forsøk å få pengene tilbake ,evt en lydfil der jeg angivelig har samtykket eller bestilt produktene. svaret di gir er "vil du kansellere?" Mistenker som flere i omtalene at di tar seg friheten for å motta kommisjon. stiller meg spørrende til lovligheten å drive på denne måten.
Heisann Kjetil! Slike saker tar på alvor. Her er det først bare et par ting vi må gjøre. Vi har lydfiler og bekreftelser lagret i systemene våres og det kan opprettes sak til vår kvalitetsavdeling dersom du føler at du ikke skulle ha produktene. Gjerne ta kontakt med oss igjen angående dette. Du kan gjerne ringe oss på telefonnummer: 38 10 00 80 eller så kan du sende oss en mail angående saken din på: [email protected]. Da er jeg sikker på at vi kan ordne en god løsning her. Mvh Morten NorgesEnergi
Kunde i over 10 år. Meget skuffet over og føle meg pissa på. Flyttet over til variabel pris uten min samtykke. Har jo fått med meg denne høsten at variabel pris er den mest ugunstige avt. les Fjordkraft. Så klarer dere og sette meg på denne avt? Statens strømstøtte er tilpasset spotprisavtaler ikke variable avtaler. Oktober og spesielt november regning er mye høyere en vanlig. Hvis dette er en "glipp" og ikke en kynisk måte og prøve og vilede kunder på, bør dere snarest komme på banen. Dere kommer til og miste mange kunder!!
Heisann Rune! Forstår at det kan se drastisk ut. Endringen var nødvendig for å rydde opp i systemet. Top 10 garanti og Top 5 garanti er allerede variable strømavtaler. Vilkårene i selve avtalene er veldig like og samme gjelder strømprisen på avtalene. Dette skjønner vi er vanskelig å forstå for kundene, så dette går vi tilbake på slik at dere får samme navn og vilkår som før. Det har vært store forskjeller mellom prisen på spot og variabel i den siste perioden. Det er først nå variabel prisen har ligget under spotprisen. Siden strømstøtten blir basert på spotpris betyr det at kompensasjonen blir mindre. Variabel-Avtalene våre er kun ment for å skape forutsigbarhet noe som er vanskelig og oppnå med Spotpris. Tidligere så har variabel-prisen fulgt spotprisen på en god måte. Den siste perioden har svingningene vært svære og spotprisen sank som en stein. Bare iløpet av noen dager ble Spotprisen utrolig dyr igjen. Du kan gjerne ta kontakt med oss hvis du trenger noen flere svar :) Mvh Morten NorgesEnergi
Kundeservice i NorgesEnergi var saklige og tålmodige. Var egentlig jeg som var for rask på tastaturet, misforstod noe pga stress, skrev før jeg tenkte. De møtte det med bare saklighet og forståelse. NorgesEnergi anbefales! 🙂
Hei Werner! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi til oss! Vi prøver alltid å møte kunder med ro, saklighet og forståelse. Dette er en stor del av opplæringen av våre ansatt på kundessenteret. Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi
Dem sender meg fremdeles regning, noe som jeg allerede har betalt for flere år tilbake, desverre så er den kontoen avsluttet i 2019, så da blir det til at jeg må sitte og betale detta på nytt+ gebry og dritt og møkk pga en feil som har blitt gjort fra dem sin side!! Anbefaller INGEN og få strøm herfra!!
Hei Ida! Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter så skal vi forklare deg grunnlaget for det du er skyldig. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi