Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vennlige og tålmodige

Omtale av  Werner

Kundeservice i NorgesEnergi var saklige og tålmodige. Var egentlig jeg som var for rask på tastaturet, misforstod noe pga stress, skrev før jeg tenkte. De møtte det med bare saklighet og forståelse. NorgesEnergi anbefales! 🙂

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 10:11

Hei Werner! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi til oss! Vi prøver alltid å møte kunder med ro, saklighet og forståelse. Dette er en stor del av opplæringen av våre ansatt på kundessenteret. Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forbannet

Omtale av  Ida

Dem sender meg fremdeles regning, noe som jeg allerede har betalt for flere år tilbake, desverre så er den kontoen avsluttet i 2019, så da blir det til at jeg må sitte og betale detta på nytt+ gebry og dritt og møkk pga en feil som har blitt gjort fra dem sin side!! Anbefaller INGEN og få strøm herfra!!

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 10:13

Hei Ida! Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter så skal vi forklare deg grunnlaget for det du er skyldig. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ikke stol på de. De har ikke. Kunden i fokus men sin egen profitt

Omtale av  Jw

De lurer en 95 år gammel man til å ha en strømavtale som er helt ufattelig dyr Skulle ikke vært lov

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:49

Hei! I disse tider er det ikke lett å fastslå hva som er den billigste fremtidige prisen. Spotprisen svinger time for time og kan gå alle retninger basert på mange ulike faktorer. Med en variabel avtale blir du forvarslet dersom prisen går opp og instant varslet dersom prisen går ned. Med andre ord vet du akkurat hvilken pris du betaler til enhver tid. Ta kontakt med vårt kundessenter dersom du ønsker en grundig forklaring på hvorfor prisen ble. Vi vil alltid være behjelpelige når det kommer til å gi ut god informasjon til våre kunder. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strøm.

Omtale av  Berit B. B

Grei oversiktlig nettside. Godt tilbud på fastpris for to mnd. om gangen, det gir oversikt. Fin oversikt over hva vi har i saldo, minus eller pluss. Bra å få meldinger på E-post og SMS før noe endres, både om prisstigning, evt. lavere pris, og tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:51

Hei Berit! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Det setter vi pris på og vi tar til oss denne gode tilbakemelding. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)

Rett og slett dårlig på alt

Omtale av  Nicolai

Ble flyttet over til meget dyr avtale uten samtykke. Kundeservice er dårlig

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2022 08:58

Hei Nicolai! Regner med at du henviser til oppryddingen av gamle kampanjeavtaler som skjedde 14. November. Vi beklager at dette ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter tilsynets anmerkning og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. Mvh Aaron NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke lik kundebehandling!

Omtale av  Terje

Gikk fra topp 10 garanti til Spot 25 okt. etter anbefaling fra Norgesenergi. Fikk så dobbel så stor regning i oktober som vanlig, med samme forbruk og lavere strømpris??? En kollega gjorde akkurat det samme, han ringte å klagde og FIKK DERMED SPIT PRIS FOR HELE OKTOBER, dermed kraftig reduksjon på strømregning. Når jeg ringer får jeg beskjed om at jeg ringer for sent?? Har prøvd å ringe i 1 mnd ikke lett med kø på 50+. Jeg har kundeforhold på over 10 år. Dette er fryktelig dårlig kundebehandling. Ring meg NE, her er det ikke kø….

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2022 12:18

Heisann Terje! Spotprisen har blitt anbefalt for okt-nov siden den har vært billigere. Det ser ut som endringen gjaldt fra 25.okt og derfor vil regningen din inneholde variabel pris (Top 10 garanti) frem til 25.okt. og de siste 6 dagene med spotpris. Vi etterskudds-fakturerer så hvis du får en regning fra oss i oktober så vil perioden i fakturaen være for september. Regningen du får i november vil være gjeldene for oktober. Må bare beklage for køen, men vi har opplevd utrolig mye trafikk på linja i den siste perioden. Jeg anbefaler deg å ta kontakt så tidlig som mulig, vi åpner linjene kl 08:00. Når du kommer gjennom til oss kunne vi ha tatt en prat og laget litt forståelse her. Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)

misfornøyd med Sesong avtale.

Omtale av  Kjell

Føler at jeg ble lurt inn i en avtale som faktisk viste seg å være en variabel avtale pakket inn som en god avtale, rett og slett svindel. så jeg kommer til å bytte både hjemme og på hytta. Dessuten håpløst å komme i kontakt med de, etter en times vente tid, fikk jeg kontakt med en som beklaget så mye men som ikke kunne gjøre noe :(

Svar fra NorgesEnergi
05.12.2022 12:28

Heisann Kjell! Det var trist å høre at du føler deg lurt. Sesongpris er en avtale der du får spot om sommeren og variabel om vinteren. Hele meninga med avtalen er at du skal få vært med på spot om sommeren når Spotprisen som regel ligger lavest. På vinterstid endrer det over til variabel for å gi forutsigbarheten Spotprisen mangler. Prisforskjellene mellom spot og variabel ble større enn forventet, Derfor vil det føles veldig surt å stå på den avtalen. Tidligere år så funket denne avtalen veldig bra for kundene som ønsker en slik løsning. Må bare beklage for ventetiden for å komme gjennom til oss. Grunnet høye prissvingninger bygger køen seg opp utrolig fort. Vi jobber hardt for å forbedre oss her, slik at alle kundene kan få svar raskt. Mvh Morten NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR