NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunde i over 10 år. Meget skuffet over og føle meg pissa på. Flyttet over til variabel pris uten min samtykke. Har jo fått med meg denne høsten at variabel pris er den mest ugunstige avt. les Fjordkraft. Så klarer dere og sette meg på denne avt? Statens strømstøtte er tilpasset spotprisavtaler ikke variable avtaler. Oktober og spesielt november regning er mye høyere en vanlig. Hvis dette er en "glipp" og ikke en kynisk måte og prøve og vilede kunder på, bør dere snarest komme på banen. Dere kommer til og miste mange kunder!!
Heisann Rune! Forstår at det kan se drastisk ut. Endringen var nødvendig for å rydde opp i systemet. Top 10 garanti og Top 5 garanti er allerede variable strømavtaler. Vilkårene i selve avtalene er veldig like og samme gjelder strømprisen på avtalene. Dette skjønner vi er vanskelig å forstå for kundene, så dette går vi tilbake på slik at dere får samme navn og vilkår som før. Det har vært store forskjeller mellom prisen på spot og variabel i den siste perioden. Det er først nå variabel prisen har ligget under spotprisen. Siden strømstøtten blir basert på spotpris betyr det at kompensasjonen blir mindre. Variabel-Avtalene våre er kun ment for å skape forutsigbarhet noe som er vanskelig og oppnå med Spotpris. Tidligere så har variabel-prisen fulgt spotprisen på en god måte. Den siste perioden har svingningene vært svære og spotprisen sank som en stein. Bare iløpet av noen dager ble Spotprisen utrolig dyr igjen. Du kan gjerne ta kontakt med oss hvis du trenger noen flere svar :) Mvh Morten NorgesEnergi
Kundeservice i NorgesEnergi var saklige og tålmodige. Var egentlig jeg som var for rask på tastaturet, misforstod noe pga stress, skrev før jeg tenkte. De møtte det med bare saklighet og forståelse. NorgesEnergi anbefales! 🙂
Hei Werner! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Den tar vi til oss! Vi prøver alltid å møte kunder med ro, saklighet og forståelse. Dette er en stor del av opplæringen av våre ansatt på kundessenteret. Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi
Dem sender meg fremdeles regning, noe som jeg allerede har betalt for flere år tilbake, desverre så er den kontoen avsluttet i 2019, så da blir det til at jeg må sitte og betale detta på nytt+ gebry og dritt og møkk pga en feil som har blitt gjort fra dem sin side!! Anbefaller INGEN og få strøm herfra!!
Hei Ida! Ta gjerne kontakt med vårt kundessenter så skal vi forklare deg grunnlaget for det du er skyldig. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi
De lurer en 95 år gammel man til å ha en strømavtale som er helt ufattelig dyr Skulle ikke vært lov
Hei! I disse tider er det ikke lett å fastslå hva som er den billigste fremtidige prisen. Spotprisen svinger time for time og kan gå alle retninger basert på mange ulike faktorer. Med en variabel avtale blir du forvarslet dersom prisen går opp og instant varslet dersom prisen går ned. Med andre ord vet du akkurat hvilken pris du betaler til enhver tid. Ta kontakt med vårt kundessenter dersom du ønsker en grundig forklaring på hvorfor prisen ble. Vi vil alltid være behjelpelige når det kommer til å gi ut god informasjon til våre kunder. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Grei oversiktlig nettside. Godt tilbud på fastpris for to mnd. om gangen, det gir oversikt. Fin oversikt over hva vi har i saldo, minus eller pluss. Bra å få meldinger på E-post og SMS før noe endres, både om prisstigning, evt. lavere pris, og tilbud.
Hei Berit! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Det setter vi pris på og vi tar til oss denne gode tilbakemelding. Ønsker deg en god dag og helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi
Ble flyttet over til meget dyr avtale uten samtykke. Kundeservice er dårlig
Hei Nicolai! Regner med at du henviser til oppryddingen av gamle kampanjeavtaler som skjedde 14. November. Vi beklager at dette ikke har blitt gjort på rett måte, og vi retter oss etter tilsynets anmerkning og innfører nye rutiner som ivaretar kravet til aktivt samtykke. De som allerede er overflyttet til nye produkter, flyttes tilbake til opprinnelig avtale. Det betyr at alle kunder vil få tilbake sin gamle strømavtale, uten at de trenger å foreta seg noe. De vil få faktura for november i tråd med sin opprinnelige avtale. Mvh Aaron NorgesEnergi
Gikk fra topp 10 garanti til Spot 25 okt. etter anbefaling fra Norgesenergi. Fikk så dobbel så stor regning i oktober som vanlig, med samme forbruk og lavere strømpris??? En kollega gjorde akkurat det samme, han ringte å klagde og FIKK DERMED SPIT PRIS FOR HELE OKTOBER, dermed kraftig reduksjon på strømregning. Når jeg ringer får jeg beskjed om at jeg ringer for sent?? Har prøvd å ringe i 1 mnd ikke lett med kø på 50+. Jeg har kundeforhold på over 10 år. Dette er fryktelig dårlig kundebehandling. Ring meg NE, her er det ikke kø….
Heisann Terje! Spotprisen har blitt anbefalt for okt-nov siden den har vært billigere. Det ser ut som endringen gjaldt fra 25.okt og derfor vil regningen din inneholde variabel pris (Top 10 garanti) frem til 25.okt. og de siste 6 dagene med spotpris. Vi etterskudds-fakturerer så hvis du får en regning fra oss i oktober så vil perioden i fakturaen være for september. Regningen du får i november vil være gjeldene for oktober. Må bare beklage for køen, men vi har opplevd utrolig mye trafikk på linja i den siste perioden. Jeg anbefaler deg å ta kontakt så tidlig som mulig, vi åpner linjene kl 08:00. Når du kommer gjennom til oss kunne vi ha tatt en prat og laget litt forståelse her. Mvh Morten NorgesEnergi