NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ringt av Norgesenergi vedrørende omtalene i media om at enkelte av deres strømavtaler er i strid med regelverket i følge forbrukerrådet. Tidligere hadde jeg en fastprisavtale som jeg inngikk pga en påtrengende telefonselger med lovnad om at fastpris var den beste avtalen for meg etter å ha sett på mitt strømforbruk. Da jeg ble ringt for noen uker siden etter byttet til gubrandsdalen energi fikk jeg lovnader om at regningen for November skulle reduseres til spotpris. I tillegg nevnte selgeren at han skulle sende inn en sak internt på dette da det "åpenbart" hadde skjedd en feil i følge han, og selgeren sa at jeg kom til å få tilbake penger pga urimelige høye regninger. Inngikk derfor en ny avtale med Norgesenergi, spotpris. Klagen skulle behandles innen ett par dager og jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe kundeservice om jeg hadde flere spørsmål og saken ville også være synlig for dem. Ringte inn til kundeservice etter en uke da jeg ikke hadde hørt noen ting, viser seg at saken aldri var sendt inn og lovnadene selgeren kom med virket helt ukjent for kundeservice. Useriøst opplegg, avdelinger som ikke snakker sammen, umulig å få tak i dem på salgsavdelingen og dårlig oppfølging. Oser provisjonsbaserte lønninger av salgsavdelingen
Hei Catrine. Det er leit å lese om opplevelsen din, og vi ønsker gjerne å undersøke det. Ta da gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom det er ønskelig å undersøke hva som er hendt. Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg var deres kunde i 2 år og de lurte meg i 2 år, og jeg var dum og skjønte ikke, men i november, da alle jeg kjenner, kom regningen på 2500 kr, fikk jeg 6 000 kr. Fordi jeg hadde økonomisk problemer, tvilte jeg og sjekket og fant ut at de alltid jukset meg slik i hele 2 år og folk forteller sannheten at dette er svindel
Hei Siv. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ slik at vi kan undersøke avtalen din. Mvh Ida, Norgesenergi
Der er du i trygge hender. Og ingen problemer med åforandre på avtalen.
Hei Yosemi. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Har så langt vært bra app og nettside Synes generelt at strøm er alt for dyrt i Norge 😁 Ser hele tiden etter et bedre alternativ men så langt har Norgesenergi innfrid
Hei Allan G. Så godt å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss, samt oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Opplevering ingen forskjell og flytte avtalen fra Fortum til NorgesEnergi .
Hei Wiggo A. Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ønsker en gjennomgang av din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Ida, Norgesenergi
Svarer etter flere dager, og bare dårlige unnskyldninger.
Hei Olav J . For at vi skal kunne se hva som har skjedd her er det viktig at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan finne deg og din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica, NorgesEnergi
Ringer og ringer og ringer og ringer for å selge meg tilleggsprodukter som blant annet en forsikring som skal dekke strømutgiftene for en periode dersom jeg skulle bli sykemeldt eller permittert fra jobben. For det første så bor jeg i Finnmark der vi nesten har gratis strøm, for det andre så jobber jeg i staten der det er umulig å bli oppsagt eller permittert, for det tredje så eier jeg to nedbetalte hus og har ingen problemer med å betale strømregningen min. Likevel fortsetter de å ringe meg for prøve å overtale meg til å kjøpe denne totalt unødvendige forsikringen. Siste gang de ringte meg så skulle de prakke på meg et mobilabonnement som var minst 30% dyrere enn det jeg har i dag. Dette etter at jeg fire!!! ganger tidligere har sagt at de skal slutte å kontakte meg på telefon. Til slutt måtte jeg blokkere nummeret deres for å slippe å bli terrorisert. Hold dere langt unna dette grusomme selskapet.
Hei Frank Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Det skal være tilstrekkelig å gi beskjed via telefon når man blir kontaktet om at man ikke ønsker å bli ringt. Vi beklager at du likevel har opplevd å bli kontaktet av oss gjentatte ganger. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få fjernet deg fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi