Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bedrag,å ligge,triks

Omtale av  Siv

Jeg var deres kunde i 2 år og de lurte meg i 2 år, og jeg var dum og skjønte ikke, men i november, da alle jeg kjenner, kom regningen på 2500 kr, fikk jeg 6 000 kr. Fordi jeg hadde økonomisk problemer, tvilte jeg og sjekket og fant ut at de alltid jukset meg slik i hele 2 år og folk forteller sannheten at dette er svindel

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2022 09:55

Hei Siv. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ slik at vi kan undersøke avtalen din. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

God leverandør med lettforståelig språk.

Omtale av  Yosemi

Der er du i trygge hender. Og ingen problemer med åforandre på avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2022 09:55

Hei Yosemi. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (1)

Seriøs strøm leverandører

Omtale av  Allan G

Har så langt vært bra app og nettside Synes generelt at strøm er alt for dyrt i Norge 😁 Ser hele tiden etter et bedre alternativ men så langt har Norgesenergi innfrid

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2022 09:55

Hei Allan G. Så godt å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss, samt oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

Om å bytte fra Fortun til Norgesenergi

Omtale av  Wiggo A

Opplevering ingen forskjell og flytte avtalen fra Fortum til NorgesEnergi .

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2022 09:55

Hei Wiggo A. Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ønsker en gjennomgang av din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Ida, Norgesenergi

Nyttig (0)

De har lurt meg med hensyn til cashpointsnts. Og svarer at de ikke kan overføre.

Omtale av  Olav J

Svarer etter flere dager, og bare dårlige unnskyldninger.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2022 10:27

Hei Olav J . For at vi skal kunne se hva som har skjedd her er det viktig at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan finne deg og din avtale. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Har ringt minst 5 ganger for å prakke på meg unødvendige tilleggsprodukter.

Omtale av  Frank

Ringer og ringer og ringer og ringer for å selge meg tilleggsprodukter som blant annet en forsikring som skal dekke strømutgiftene for en periode dersom jeg skulle bli sykemeldt eller permittert fra jobben. For det første så bor jeg i Finnmark der vi nesten har gratis strøm, for det andre så jobber jeg i staten der det er umulig å bli oppsagt eller permittert, for det tredje så eier jeg to nedbetalte hus og har ingen problemer med å betale strømregningen min. Likevel fortsetter de å ringe meg for prøve å overtale meg til å kjøpe denne totalt unødvendige forsikringen. Siste gang de ringte meg så skulle de prakke på meg et mobilabonnement som var minst 30% dyrere enn det jeg har i dag. Dette etter at jeg fire!!! ganger tidligere har sagt at de skal slutte å kontakte meg på telefon. Til slutt måtte jeg blokkere nummeret deres for å slippe å bli terrorisert. Hold dere langt unna dette grusomme selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2022 10:36

Hei Frank Vi synes det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Det skal være tilstrekkelig å gi beskjed via telefon når man blir kontaktet om at man ikke ønsker å bli ringt. Vi beklager at du likevel har opplevd å bli kontaktet av oss gjentatte ganger. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få fjernet deg fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

2-3 ganger høyere pris enn den gjennomsnittsprisen som brukes for å beregne strømstøtten!

Omtale av  Jørn M

Topp 10 garanti avtale og skyhøye priser nå i september, oktober og november. Skiftet leverandør når det gikk opp for meg. Sparer 3-4000 i måneden på bytte av leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
13.12.2022 10:18

Hei Jørn. En variabel avtale vil vanligvis ikke endre seg like ofte i pris. Den går både senere opp i pris og senere ned i pris enn en spotprisavtale og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Med variable avtaler varsles prisendringer 30 dager i forkant. Det kan i den forbindelse oppstå uventede endringer i spotprisen før varslet pris trer i kraft. I sommer og tidlig høst økte spotprisen langt raskere og langt høyere enn forventningen for perioden var på råvarebørsen, og dermed hadde kunder med variabelpris en langt gunstigere pris enn kunder med spotprisavtaler i denne perioden. Tilsvarende har spotprisen i Oktober falt langt raskere og langt dypere enn det som var forventet i markedet. Dette medfører at variabelprisene en periode lå over spotprisen. Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene i hele år og det har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Per dags dato er våre variable avtaler igjen godt under innkjøpspris da innkjøpsprisen den siste tiden igjen har begynt å stige betydelig. Vi synes det er leit at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (2)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR