NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Greit med fast betaling og en konto som fylles opp i måneder med mindre strømbruk og lave priser.
Hei, Erik! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Et meget utmerket selskap med utmerkede strømtjenester, men forbruket er høyt
Hei, Elnayer! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Skulle det være noe du trenger hjelp med kan du alltids ta kontakt med kundeservice hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Kan planlegge lading av vår el-bil når prisen er gunstig. Veldig oversiktlig strøm leverandør. Liker svært godt "appen" som gir meg full kontroll over forbruk og pris. Godt levert!
Hei, Jarle! Vi takker deg for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi leverer. Vi takker deg spesielt for tilbakemeldingen på appen, det setter app-teamet stor pris på. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Det var altfor dårlig planlagt hvordan en skal bli kunde hos NorgesEnergi. Dagen etter jeg ble kunde hos NE, opprettet jeg en konto for avtalegiro. Det ble ikke nevnt at jeg måtte ha en konto pr. brukersted ( jeg har to) Det tok nærmere to måneder før NE bekreftet at de kunne bruke den avtalegiro jeg hadde opprettet. Det kunne de ha gjort dagen etter. Selve faktureringen for bruk av strøm, er Ok.
Hei, Tom! Vi takker deg for din tilbakemelding. Dette tar vi med oss videre til opplæringen hos oss, slik at alle er klare over hvordan avtalegiro fungerer hos oss. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med kundeservice hos oss, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
God kundeservice men ikke billigst. Bør senke prisene.
Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Meget hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vi leverer. Vi streber etter å levere rimligere pris der det er mulig, og gjør så godt vi kan! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg
Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi