NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har brukt de i 6 år, men kundeservice er tydeligvis ikke prioritert der. Veldig uforskammet i telefonen så jeg kommer til å bytte.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kundeservice hos oss. Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i telefon med oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice via kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ så hjelper vi deg med saken din, uavhengig om du bytter leverandør eller ikke. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Altfor dyrt! Var veldig hyggelig kundeservice da jeg endelig fikk tak i noen som kunne hjelpe meg
Hei, Ellen! Takk for din tilbakemeldingen din. Strømmen er dyr om dagen, det er vi fult klar over. Hos oss tilbyr vi nå kun spotpris, den er lik hos alle leverandører. Forskjellen på leverandørene kan være i påslag, fastbeløp og evt. tileggstjenester, som er valgfrie. Det er godt du har fått hjelp av kundeservice hos oss, det er viktig at du føler deg trygg når du er kunde. Skulle du ha andre spørsmål så er det selvfølgelig bare å ta kontakt med oss igjen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Pengehaier som legger til kostbare produkter du ikke har bestilt. Styr unna
Hei, Roger! Takk for din tilbakemelding. Du skal alltid få god informasjon rundt tjenester og produtker ved avtaleinngåelse. Du skal også motta skriftlig bekreftelse på produktene. Hvis du føler at du ikke har mottatt dette av oss anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundesenteret hos oss på 38 10 00 80 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
SLUTT Å RING! Herregud så irriterende å bli oppringt flere ganger daglig. Ta et hint - jeg er IKKE interessert!
Hei, Tommy! Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Du kan enkelt reservere deg via linken her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ eller du kan ta kontakt med kundesenteret slik at vi får lagt inn en internreservasjon på deg. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Prøvde å få kopi av faktura da den ikke var tilgjengelig i min nettbank. Dårlig kundebehandling
Hei, Helge! Takk for din tilbakemelding. En kopi av faktura som er stilt til deg skal ikke være vanskelig å få. Om du ikke fikk en kopi av oss sist må du gjerne sende oss en epost til [email protected] så skal jeg få sendt deg en kopi av det du måtte ønske. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Svært dårlig kundeservice. Jeg har også opplevd at de har lurt meg ved å legge til et produkt som jeg ikke hadde bestilt.
Hei, Christine! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss. Vi strever etter å levere markedets beste kundeservice. Ved avtaleinngåelse skal man selvfølgelig få god informasjon, både i samtale og skriftlig i ordrebekreftelse. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med håper jeg du gir oss på kundesenteret en sjanse til å rette opp her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.
Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi