NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har prøvd flere strømselskaper opp gjennom årene. Men ender som oftest tilbake til Norgesenergi. Årsaken er ryddig og oversiktlig nettside, aldri opplevd noe tull med faktura. Det som kan bli bedre, måtte være lavere strømpriser, skulle ønske man slapp personverninnstillinger hver gang man logger på. Dette kunne man løse ved å gjøre en avtale knyttet opp mot brukers id. Jeg avslår alltid disse ved innlogging.
Hei Vidar R. Vi takker så mye for din tilbakemelding, og er glade for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil ta din tilbakemelding med videre i henhold til Minside. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
God informasjon. Føler meg trygt ivaretatt når det gjelder avtalt strømleveranse. Gir også gode tilbud til andre leverandører som feks. telefon etc.
Hei Lise. Vi er glade for å høre at du er godt fornøyd med utgitt informasjon samt strømleveransen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Norges energi er pålittelig og holde avtale. Pris er noe lunder stabilt
Hei Elaine J. V Vi takker så mye for din tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og din strømavtale. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
God service og seriøs med kunder. Opplever svært positiv
Hei Pål. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Fakturaene inneholder alle nødvendige opplysninger om pris og forbruk på en grei og forståelig måte
Hei Hans W. H. Vi takker for tilbakemeldingen, og det er fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på fakturaen. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Var en i vanskelig situasjon og ringte dem for avtale. Snakket med en ung mann som satt alt de kunne i verk for å hjelpe meg. Fantastisk. Empatisk. Løsningsorientert. Kan mye om sitt produkt. Jeg har jobbet med strømsalg. Aldri med NorgesEnerg. Han tok vare at jeg ble ivaretatt. Og ringte meg opp og ordnet 3 ganger. I løpet av dagen var alt i orden. Jeg kommer ikke til å bytte. Han skaffet en lojal kunde.
Hei Jannicke. Vi takker så mye for den fine tilbakemelding, og det er godt å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør samt vårt kundesenter. Om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med så tar du kontakt med vårt kundesenter (tlf: 38 10 00 80 eller epost: [email protected]). Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg fikk tilbud om en bedriftsavtale som viste seg å ha 12 mnd. bindingstid. Da jeg sa opp fikk jeg ingen beskjed om at strømmen ville bli stoppet før jeg fikk oppgjørsfaktura. Det var dårlig informasjon ved inngåelse og oppsigelse av avtalen.
Hei Emilie. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler du ikke fikk nok informasjon. Vi ønsker å være tydelige i vår kundekontakt og ønsker at alle våre kunder skal ha mottatt god informasjon ved bestilling. Jeg håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter ([email protected] eller tlf: 38 10 00 81) slik at vi kan undersøke det. Mvh Ida, Norgesenergi