NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
jeg har vært kunde i mange år og er fornøyd. men vil undersøke andre leverandører nå.
Hei, Thor! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne om det skulle være noe du trenger hjelp med! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Mange ekstra kostnader. Dårlig informasjon om avtaleinnhold.. Har ikkje fått hjelp til å få app aktivert
Hei, Leon! Vi takker deg for din tilbakemelding! På vår strømavtale spotpris er det kun et påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Tilleggstjenester kan velges bort, dersom du har noen av disse. Nettleien er dessverre ikke valgfri, og helt lik uavhengig av hvilken leverandør du benytter. Ta gjerne kontakt med kundesenteret, så hjelper vi deg med appen vår. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Legger til opprinnelsesgaranti til avtalen min uten samtykke. Betaler ikke tilbake når de blir oppdaget. Styr unna, dårlig kundebehandling!
Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding! Man skal alltid få god informasjon før en avtale blir inngått. Det gjelder både strømavtaler, men også evt. tilleggstjenester. Dersom du ønsker at vi ser på saken din på ny tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alt utenom strøm er fordyrt. Mye / høy pris på gebyrer
Hei, Trond! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Det er mye gebyrer på strømmen, som for eksmpel nettleien. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med avtalen min. Det er praktisk på å ha overskit på strømmen. Norge energi er flexible for betaling av stømfaktura. Og jeg er glad for det når man har vanskelighet å betale man kan få det muligheten at betale senere.
Hei, Saeid! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Vi hjelper deg selvfølgelig etter beste evne! Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ok til nå,men vil se hva andre selskaper har av pristilbud
Hei! Vi takker for din tilbakemelding. Flott at du er fornøyd med oss så langt. Skulle det være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har vært kunde hos norgesenergi i 5-6 år , med bedrifts avtale som en hyggelig selger anbefalte meg veldig på grunn av at jeg hadde org nr … Men da jeg slettet org nr å sto uten fikk jeg etter nesten et år Mail fra NorgesEnergi om at de opphørte min avtale fra 31.10.23 . Når jeg nå i februar 2024 byttet strømselskap gikk jeg ut fra at så lenge norgesenergi hadde sendt Mail om at DE hadde opphørt avtalen var det mulighet for bytte av strømleverandør MEN jeg fikk brudd gebyr på 6000kr fra NorgesEnergi !!! Pga av at jeg hadde to avtaler . Bolig og hytte . Selv om norgesenergi selv hadde opphørt avtalen på grunn av manglende org nr !!! Så for all del STYR unna dette selskapet , bare lureri med de avtalene de har !!! Kommer til å anbefale alle jeg kjenner om å ikke inngå noen strømavtale med NORGESENERGI !!!
Hei, Sven! Takk for din tilbakemelding. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi