NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig er det beste ordet jeg kan utrykke meg med. Vanligvis ville jeg ikke skrevet dette, men denne måneden har jeg fått tre fakturaer fra dem med forskjellige beløp (en på epost, en I posten og en efaktura). Etter å har ringt opp flere ganger, etter å ha mottatt de to første fakturaene, og til slutt fått svar, påstod de at en av fakturaene er en sein faktura for desember og at den andre er for Januar. En dag etter det, får jeg enda en faktura i eposten. Sjokkert ble jeg! Jeg sendte dem epsot, fordi jeg aldri får tak i dem på telefon, og jeg fikk svar at fakturaen er blitt utsatt til slutten av måneden (og jeg har ikke mottatt den før), og at fakturaen er tom 23 i første. Dette er helt tull! Jeg har allerede betalt for HVER måned siden jeg overførte til dem, skulle aldri ha gjort det. Var den verste avgjørelsen jeg tok. Vet ikke hva unnskyldningen dems kommer til å være nå. Syntes det var viktig å dele dette siden det føles veldig irriterende. Tre fakturaer i løpet av en måned er uakseptabelt!
Hei Cherry! Dette høres virkelig ikke bra ut. Her må det helt klart ha skjedd en feil da vi vanligvis fakturerer alle kundene våre månedlig. Det må vi beklage så mye for! Kontakt oss gjerne på tlf: 381 00 080 eller [email protected] slik at vi kan se på dette :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Topp 5 prisavtalen justeres mot noen dyre strømselskap ved årsskiftet. Og havner da sammen med mange flere strømselskap med helt lik topp 5 pris. Så da er det brått 8-10 avtaler som er blant de 5 billigste. Og det rare er at Norgesenergi og alle de andre havner på 5te. Plass hvert år
Hei Hdmxxl. Strømavtalen Topp 5-garanti sikrer deg en variabel strømpris som på årlig basis alltid er blant de 5 beste, målt mot en representativ liste over konkurrentene våre. Avtalen tilbys kun til utvalgte kunder. Prisgarantien regnes fra nyttår til nyttår, og sikrer deg en god strømpris over tid. Med Topp 5-garanti har du alltid en konkurransedyktig strømavtale, selv i perioder hvor strømprisene påvirkes av årstid og værforhold. https://norgesenergi.no/faq/hva-er-forskjellen-pa-spotpris-og-variabel-pris/ Kanskje spotpris passer bedre for deg og ditt forbruk? Kontakt oss gjerne på tlf 381 00 080, [email protected], facebook eller chat så sjekker vi gjerne opp i avtalen for deg :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Har ikke noe positivt å si om Norgesenergi. Har nå prøvd å få svar på ett spørsmål, men til tross for at jeg har vært nr 1 i køen har jeg stått mer enn 10 minutter i kø. Vil du spare deg for mye frustrasjon, ligg langt unna disse.
Hei Lars! Det er leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi har utrolig stor pågang for tiden og har derfor lengre ventetid/behandlingstid enn vanlig. For rask hjelp kan du også benytte deg av vår chat på hjemmesiden vår: www.norgesenergi.no :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Supert!!! Dere er de beste på både kundebehandling og annet.
Hei Gry! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Takker så mye for en veldig fin tilbakemelding :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Enkel faktura og høflig betjening. Er min erfaring etter tlf samtale
Hei Beathe! Takk for hyggelig tilbakemeldig :) Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Rebecca, Norgesenergi!
Har hatt strømkonto. Avsluttet denne i 2020 og cashet ut beløpet på strømkontoen. Beløpet ble tilbakebetalt, og jeg fikk så purring på beløpet. Betalte beløpet og purringen igjen. Snakker med kundeservice som mener dette er i orden. Beløpet blir deretter igjen tilbakebetalt uten noen varsel. Får deretter inkassovarsel på det betalte beløpet og purringen som er tilbakebetalt fra Norges Energi.
Hei, Student24! Dette høres jo svært beklagelig ut og vi ønsker gjerne å se hva som har gått galt her. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi se gjennom saksgang rundt opphør av Strømkonto krav som medfulgte. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk lovet 2mnd gratis strøm, dette fikk jeg ikke da det de ikke fortalte var at man fortsatt måtte betale for 100% fornybar energi. I tillegg til at telefonselgeren som ringte som skulle ha meg til å si opp den forrige strømlevrandøren vi var så fornøyd med, lovet han at hvis vi ikke var fornøyd etter to mnd gratis strøm så var det ikke noe problem for det var ingen bindingstid. Etter masse tull og frem og tilbake med målingene så får vi høyere regning enn vi har hatt på 3 år i samme leilighet og får i tillegg vite at han sleipingen har satt opp bindingstid, så om vi ikke vil bruke dem lenger må vi betale gebyr. Styr langt unna!
Hei, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Når man får avtale om gratis strøm, skal man alltid få gratis strøm. Nettleie og andre fordelsprodukter slik som 100% fornybar energi inngår dessverre ikke under gratis strøm. Du skal derimot alltid bli opplyst om pris på fordelsproduktene, og disse er helt valgfrie og da uten binding. Noen av avtalene våre har bindingstid, dersom avtalen har bindingstid skal dette derimot alltid opplyses om ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss for å undersøke avtaledokumentet nærmere, og vi vil selvfølgelig også se på strømavtalen din slik at vi kan gi deg den beste mulige avtalen tilpasset ditt strømforbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi