⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nydelig service

Omtale av  Gry M

Supert!!! Dere er de beste på både kundebehandling og annet.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Gry! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Takker så mye for en veldig fin tilbakemelding :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Nyttig (0)

Veldig bra

Omtale av  Beathe

Enkel faktura og høflig betjening. Er min erfaring etter tlf samtale

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2021 15:13

Hei Beathe! Takk for hyggelig tilbakemeldig :) Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag, mvh Rebecca, Norgesenergi!

Nyttig (0)

Tilbakebetaler fakturaer og sender så inkasso.

Omtale av  Student24

Har hatt strømkonto. Avsluttet denne i 2020 og cashet ut beløpet på strømkontoen. Beløpet ble tilbakebetalt, og jeg fikk så purring på beløpet. Betalte beløpet og purringen igjen. Snakker med kundeservice som mener dette er i orden. Beløpet blir deretter igjen tilbakebetalt uten noen varsel. Får deretter inkassovarsel på det betalte beløpet og purringen som er tilbakebetalt fra Norges Energi.

Svar fra NorgesEnergi
22.02.2021 15:40

Hei, Student24! Dette høres jo svært beklagelig ut og vi ønsker gjerne å se hva som har gått galt her. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi se gjennom saksgang rundt opphør av Strømkonto krav som medfulgte. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lurer kundene sine

Omtale av  K

Fikk lovet 2mnd gratis strøm, dette fikk jeg ikke da det de ikke fortalte var at man fortsatt måtte betale for 100% fornybar energi. I tillegg til at telefonselgeren som ringte som skulle ha meg til å si opp den forrige strømlevrandøren vi var så fornøyd med, lovet han at hvis vi ikke var fornøyd etter to mnd gratis strøm så var det ikke noe problem for det var ingen bindingstid. Etter masse tull og frem og tilbake med målingene så får vi høyere regning enn vi har hatt på 3 år i samme leilighet og får i tillegg vite at han sleipingen har satt opp bindingstid, så om vi ikke vil bruke dem lenger må vi betale gebyr. Styr langt unna!

Svar fra NorgesEnergi
19.02.2021 12:52

Hei, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Når man får avtale om gratis strøm, skal man alltid få gratis strøm. Nettleie og andre fordelsprodukter slik som 100% fornybar energi inngår dessverre ikke under gratis strøm. Du skal derimot alltid bli opplyst om pris på fordelsproduktene, og disse er helt valgfrie og da uten binding. Noen av avtalene våre har bindingstid, dersom avtalen har bindingstid skal dette derimot alltid opplyses om ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss for å undersøke avtaledokumentet nærmere, og vi vil selvfølgelig også se på strømavtalen din slik at vi kan gi deg den beste mulige avtalen tilpasset ditt strømforbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Enkelt og rimelig

Omtale av  Elisabeth N

Lett å samle hele familien med familierabatt. De unge er superfornøyd med 20 GB til kr. 339,- pr. md.

Svar fra NorgesEnergi
19.02.2021 12:52

Hei Elisabeth! Så flott å høre at dere er fornøyd med deres mobilabonnement hos oss! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Vi er godt fornøyd med Norges energi

Omtale av  Kjell I. C

Bare positivt erfart med Norges energi, men vurderer hele tiden andre.

Svar fra NorgesEnergi
18.02.2021 12:46

Hei Kjell! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Timesats avlesningsmåte ??

Omtale av  Eduardedu

Hva innebærer dette for meg som kunde? Bør jeg lade EL Bilen om natten og ta vasken sent på kvelden (Billigere strømm) Ingen info på nettsiden om hva som er mest økonomisk. Veldig dyr Januar mnd. Mva Edvard A.

Svar fra NorgesEnergi
18.02.2021 09:03

Hei Eduardedu, Dersom du har et timesmålt anlegg (smart strømmåler), faktureres du for ditt eksakte forbruk den enkelte time gjennom alle døgnets 24 timer. På din strømfaktura vil dette framkomme som en snittpris for måneden, for å unngå en lang og uoversiktelig faktura med neste 750 fakturalinkjer (24 timer x 31 dager = 744 prislinjer). Strømmen er som regel rimeligst da de fleste ikke bruker strøm, dvs at strømmen f. eks ofte er rimeligere på natten. Ja strømprisen har dessverre steget i januar. Du kan lese mer om det her: https://norgesenergi.no/stromsmart/slik-blir-stromprisen-i-vinter/ Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR