NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt strømkonto. Avsluttet denne i 2020 og cashet ut beløpet på strømkontoen. Beløpet ble tilbakebetalt, og jeg fikk så purring på beløpet. Betalte beløpet og purringen igjen. Snakker med kundeservice som mener dette er i orden. Beløpet blir deretter igjen tilbakebetalt uten noen varsel. Får deretter inkassovarsel på det betalte beløpet og purringen som er tilbakebetalt fra Norges Energi.
Hei, Student24! Dette høres jo svært beklagelig ut og vi ønsker gjerne å se hva som har gått galt her. Håper derfor du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, så kan vi se gjennom saksgang rundt opphør av Strømkonto krav som medfulgte. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Fikk lovet 2mnd gratis strøm, dette fikk jeg ikke da det de ikke fortalte var at man fortsatt måtte betale for 100% fornybar energi. I tillegg til at telefonselgeren som ringte som skulle ha meg til å si opp den forrige strømlevrandøren vi var så fornøyd med, lovet han at hvis vi ikke var fornøyd etter to mnd gratis strøm så var det ikke noe problem for det var ingen bindingstid. Etter masse tull og frem og tilbake med målingene så får vi høyere regning enn vi har hatt på 3 år i samme leilighet og får i tillegg vite at han sleipingen har satt opp bindingstid, så om vi ikke vil bruke dem lenger må vi betale gebyr. Styr langt unna!
Hei, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Når man får avtale om gratis strøm, skal man alltid få gratis strøm. Nettleie og andre fordelsprodukter slik som 100% fornybar energi inngår dessverre ikke under gratis strøm. Du skal derimot alltid bli opplyst om pris på fordelsproduktene, og disse er helt valgfrie og da uten binding. Noen av avtalene våre har bindingstid, dersom avtalen har bindingstid skal dette derimot alltid opplyses om ved avtaleinngåelse. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss for å undersøke avtaledokumentet nærmere, og vi vil selvfølgelig også se på strømavtalen din slik at vi kan gi deg den beste mulige avtalen tilpasset ditt strømforbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Lett å samle hele familien med familierabatt. De unge er superfornøyd med 20 GB til kr. 339,- pr. md.
Hei Elisabeth! Så flott å høre at dere er fornøyd med deres mobilabonnement hos oss! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh Nina, NorgesEnergi
Bare positivt erfart med Norges energi, men vurderer hele tiden andre.
Hei Kjell! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og det håper vi du fortsetter med! Mvh Nina, NorgesEnergi
Hva innebærer dette for meg som kunde? Bør jeg lade EL Bilen om natten og ta vasken sent på kvelden (Billigere strømm) Ingen info på nettsiden om hva som er mest økonomisk. Veldig dyr Januar mnd. Mva Edvard A.
Hei Eduardedu, Dersom du har et timesmålt anlegg (smart strømmåler), faktureres du for ditt eksakte forbruk den enkelte time gjennom alle døgnets 24 timer. På din strømfaktura vil dette framkomme som en snittpris for måneden, for å unngå en lang og uoversiktelig faktura med neste 750 fakturalinkjer (24 timer x 31 dager = 744 prislinjer). Strømmen er som regel rimeligst da de fleste ikke bruker strøm, dvs at strømmen f. eks ofte er rimeligere på natten. Ja strømprisen har dessverre steget i januar. Du kan lese mer om det her: https://norgesenergi.no/stromsmart/slik-blir-stromprisen-i-vinter/ Mvh Nina, NorgesEnergi
Ubrukelig nettside og app som ikke fungerer. Ekstremt lang ventetid på kundeservice! Frekke, usympatiske kundebehandlere og ingen svar på mailhenvendelse. Sender ikke ut rett faktura og umulig å få oversikt på deres nettside. Legger på pris med div påslag og gebyrer. Rett og sletten ekstremt useriøs aktør! Ekstremt glad for å ha bytte leverandør!
Hei Trond, Vi beklager om du har opplevd problemer på hjemmesiden vår! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang og arbeider med å løse problemet da vi forstår at dette er frustrenrende. Det er leit å høre at du har vært misfornøyd med kundeservicen du har opplevd hos oss, dette ønsker vi selvfølgelig ikke! Vi håper derfor du har mulighet til å ta kontakt oss slik at vi får litt nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du ikke var fornøyd med servicen du opplevde i møtet med oss. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Inngikk avtale om «ekte» spot med et lite påslag for mange år siden, og var bra, ingen endring over flere år. Så fikk jeg beskjed at de avsluttet denne avtaleformen, og overførte meg til sk Gul e-spot lavpris, som også skulle være spotpris og med lavt påslag. Jeg trodde på dette og sjekket ikke mer over flere år. Nå kom det jo frem i sammenligningen at dette er ikke ren spot, så avtalen er mye dyrere enn jeg trodde. Nå har jeg skiftet!
Hei Svein, Jeg er dessverre usikker på hvilken avtale du tidligere har hatt hos oss, da du ikke oppgir navn på avtalen. Det stemmer derimot at vi hadde en opprydding i vårt sortiment av avtaler for en stund siden, og alle våre kunder ble derfor satt over til avtaler som var lignende den de allerede hadde eller bedre. Dette ble det sendt skriftlig informasjon om slik at kundende våre skulle få anledningen til å ta kontakt for nærmere informasjon. Når du skriver Gul e-post lavpris, antar jeg at du mener avtalen vår Gul spot lavpris. Dette er en spotprisavtale.Gul spot lavpris er en avtale der du får strøm til innkjøpspris. Det betyr at du betaler det samme som vi kjøper strømmen for hos strømbørsen Nord Pool. Ut over dette betaler du kun 5 kr/mnd + 4,49 øre/kWh. Jeg ser du skriver at du allerede har byttet leverandør, men håper likevel du tar kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina, NorgesEnergi