NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har 3 tillegg a ca. 45 kr pr stykk pr. Mnd. De beskylder meg for å ha stjålet strøm fra de. Det er ikke mulig å få de i tale. Alt de gjør er å sende til innkassofirma, og svarer ikke engang til min advokat. Jeg lar det gå til retten.
Hei Geir, Jeg beklager dersom du har opplevd vansker med å få tak på oss. Da det dessverre er litt vanskelig å besvare din kommentar uten nærmere informasjon om saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss per tlf slik at vi kan undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi
Greit selskap. Har svar på det de blir spurt om så langt.
Hei Alv! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe du lurer på er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Meget utilfredsstillende og useriøs mangel på kundeservice. Kundegaranti Lover gull, for og få kunder og etterpå er kunden glemt
Hei Evan, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din strømavtale samt at du føler du får god hjelp ved kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
er fornøyd med priser og service, og oversiktelig faktura Har hatt Norges Energi i mange år, og vil ikke bytte da jeg er svært fornøyd.
Hei Ragnar! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er takknemlig for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ha en strålende dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi
Under den tid jag har haft NE som lwverantör har jag ikke haft några problem..vid behov för hjälp av kundeeservice var de lätta atr få tag på och gav ett yrkeskunnigt intryck. Hasse. P
Hei Hans, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Trygghet med strømkonto for å jevne ut utgifter. Og pluss at man kan prismatche.
Hei Linda! Takk for hyggelig tilbakmelding! Så flott å høre at du er fornøyd med vår betalingstjeneste Strømkonto, samt vårt tilbud om prismatch! Ønsker deg en god høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Flere henvendelser til både Norges-energi og banken min, over flere måneder. Fortsatt står det at e-faktura er under behandling. Norges-energi sine hjemmesider fungerer ikke. Svar på mail tar ukevis. Svar på telefon resulterer i null og niks.
Hei Sissel, Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt og jeg beklager at du da har hatt vansker med å få tak på oss. Vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor din efaktura ikke er aktiv, jeg håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi