NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har betalt for tilleggsproduktet «Vintertrygghet» til NorgesEnergi hver måned i over to år. Jeg har sett på dette som en forsikring mot prishopp. Men da prisen hoppet opp, måtte jeg betalte fullt ut. Jeg sendte e-post og spurte hvorfor jeg ikke fikk reduksjon i prisen når jeg betaler fast for dette? Svare var da at jeg måtte bestille dette på forhånd, og at Vintertrygghet jeg betalte for ikke var gyldig. STYR UNNA NorgesEnergi!
Hei Rune H, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Det stemmer at vi har fordelsproduktet Vintertrygghet. Med Vintertrygghet vil du få tilsendt tilbud av våre strømeksperter før prisene i markedet begynner å stige. Du får da muligheten til å sikre prisen din ved å inngå en fastpris for korte perioder av gangen. På denne måten kan du unngå høye pristopper og eventuelle strømkriser. Fordelen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected], så kan vi se nærmere på avtalen din. Mvh Kate, NorgesEnergi
God og vennlig forklaring på spørsmål ang faktura og strømpris En skikkelig hyggelig svensk medarbeider
Hei Frøydis! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi
Veldig hyggelig samtale og raskt svar på spørsmålene 👍
Hei Frode! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Mvh Kate, NorgesEnergi
Manglende vilje til å løse i utgangspunktet en enkel utfordring. Hadde inngått e-faktura, men ikke avtalegiro (min feil) Dermed var deres lokketilbud ikke lenger gyldig, og svært fordyrende påslag tilkom faktura. Kontaktet kundeservice umiddelbart, god tid før forfall uten vilje til å hjelpe. På tide med et gjennomsiktig produkt, så enhver kan forstå hva man betaler, uten fastpriser, påslag, rabatter og alt det kreative fakturasvindleri. Bransjen har blitt like innviklet som forsikringer
Hei Lasse, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at noen avtaler krever at du oppretter eFaktura og AvtaleGiro. Om du ikke oppretter avtalt eFakura og AvtaleGiro så vil avtalen i henhold til vilkårene bli endret, men du kan få avtalen tilbake så lenge du oppretter manglende AvtaleGiro. Da må du bare ta kontakt med oss etter at du har fått opprettet dette. Du kan komme i kontakt med oss per tlf 38 10 00 80, eller per e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Norges Energi Legger til Produkter som Vintertrygghet 50 kr mnd og Sparepakken 50 pr mnd uten å innformere.
Hei, Idar J.F! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er godt å være kunde hos dere først og fremst fordi det er billig med strøm og vi får spart mye på det. 2. Ha mobilabonnement hos dere i tillegg som har billigere pris i forhold til andre mobil operatører. 3. Eneste ulempen er at mobilnettet kan dette ut av og til. Men ingen ulemper med strømavtalen hittil. 4. Norges Energi har veldig flinke kundebehandlere som ordner og fikser samt er de veldig hyggelige å snakke med. Behjelpelige mennesker👍🏼 Til sist er mine egne erfaringer med Norges energi som er at jeg er strålende fornøyd kunde. Norges energi kan anbefales til alle som ønsker å oppleve hyggelig service samt for å spare penger😊
Fikk en god forklaring på hva jeg betalte for. Og det resulterte i at dobbelt betaling av tjenester kunne fjernes på min totalbelastning. Min feil at jeg ikke oppdaget dette før. Det som kunne vært bedre var om Norges Energi hadde sett dette selv. Det gjelder belastningen for sparepakke og 100% fornybar energi.