NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elkjøp påstod at det ikke var noen bindingstid, og at strøregningen var blant de billigste. Viste seg at Norgesenergi var dritdyre så jeg byttet. Da viste det seg at det var bindingstid likevel og jeg måtte betale for å bryte avtalen. Aldri mer Norgesenergi - RENT LURERI TYVERI. Skulle vært anmeldt. Burde vært forbudt
Lykke til med å prøve å komme gjennom de tjukke skallene til kundebehandlerne. Det er mer produktivt å snakke med en død hamster.
Lav kvalitet på service. Brukte bortimot en time for å få kontakt med en av kundebehandlerne via telefon. De legger til kostbare avtaler på din orginale strømavtale (eksempel vintertrygghet, og andre). Disse ekstra kostnadene godtok jeg aldri. Betalte fast 1500kr per måned for en liten leilighet, og jeg bruker LITE strøm. Jeg oppfattet dette dyrt. De var også noe uhyggelig da de lurte på hvorfor jeg byttet strømleverandør.
Hei. Siden strømavtalen avsluttes før avtaleperioden er over, må vi i henhold til avtalevilkårene fakturere deg et bruddgebyr. Har du spørsmål i forbindelse med dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Hilsen oss i NorgesEnergi. For det første ble jeg lovet ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst. Slutt med denne mafiavirlsomheten Dere holder på med! Sender folk på døra for å lure deg til en dyr avtale og alt dem sier er jug også står sikkert noe annet på papiret. Jeg visste ikke hva slags avtale jeg fikk av dem forutenom at dem lovte meg og sa at jeg har ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst !!!
Jeg har vært kunde i flere år og kjenner meg ikke igjen i de beskrivelsene som fremkommer på denne nettsiden. Dette kan umulig stemme. Jeg opplever Norgesenergi som svært billig og bra. Har heller aldri hatt noe problemer av noe slag. Det kan fremstå som om det er konkurrenter (Fake News) som dikter opp en masse tull. Nettet er for tiden full av slikt. Det er jo bare å sammenligne og er du ikke fornøyd kan du skifte igjen. Jeg begriper ikke at folk lar seg lure av "Fake News".
Legger til ekstra kostnader og abonnementer man ikke ber om. Rimelige lei av det
Norgesenergi bestemmer seg plutselig for å endre avtaler. Jeg inngikk avtale på spotpris over tlf. Selgeren opplyste aldri om vilkår som at man trenger BÅDE efaktura- og avtalegiroavtale. Etter snaut 3 mnd bytter de til et dyrere abonnement. Da kundeservice blir konfrontert med dette opplyser de om at byttet skyldes at vilkårene ikke var oppfylt, og hevder å ha sendt varsel samme dato som abonnementet ble flyttet. Dette varselet har jeg aldri fått, og såvidt jeg vet er dette uansett brudd på Forbrukerrådets regel om 14 dagers varsel. Opplever at kundeservice svarer unnvikende på direkte spørsmål, og det virker for tiden å være umulig å finne info, pris og oversikt over tilgjengelige abonnement på hjemmesidene deres. Har heller ikke lykkes i å få info om dette fra kundeservice, tross gjentatte forespørseler. Kan bare spekulere i om dette er en bevisst strategi eller ikke, men det er i beste fall forvirrende og kundefiendtlig. Føler jeg har hatt en grei erfaring med Norgesenergi tidligere, men det skjer tydeligvis noe rart med dem nå. Blant sammenlignbare aktører er de heller ikke lenger å regne som en lavpristilbyder. Jeg vil lufte min erfaring med forbrukerrådet, starte en prosess med å bytte leverandør, og kan ikke anbefale noen å ha kundeforhold med Norgesenergi pr nå.