NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi har et tilbud via Elkjøp der man skulle få 500 kr avslag dersom man byttet over til de. Jeg lot med dessverre lure. Det som skjedde da jeg byttet over var at de la på flere meningsløse faste kostnaner uten å si fra. Det var ikke opplyst om, ikke noe jeg ville ønsket og helt åpenbart lagt på for å tyne mest mulig penger ut av meg. Jeg fant ut av det ved en tilfeldighet da jeg sjekket fakturahistorikken noen år senere, så et per linjer på fakturaen hjeg ikke skjønte og bestemte meg for å finne ut hva det var. Det skulle ikke være så lett. Det var mye pisspreik og vage svar fra Norgesenergi og liten vilje til å gjøre noe med det. Etter mange runder, trusler om å ta saken videre og en ganske forbanna meg, fikk jeg etterhvert sletta noe av det. Men fortsatt var Norgesenergi langt unna å være blant de billigste som de hadde lovet. Med de rare, faste kostnadene var de ca dyrest. Jeg unner ikke min verste fiende å være Norgesenergi-kunde. Jeg har null tillit til selskapet. Livet er for kort til å måtte gå å sjekke strømregningene hver mnd for å se om det er noe juks. Dersom du er Norgesenergi-kunde, bytt til noen som ikke driver med lokkepriser, kompliserte modeller og generelt ikke er til å stole på. Dersom du ikke er Norgesenergi-kunde, fortsett med det! Finn noen andre.
Hei Geir! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen du har hatt hos oss. Når man inngår strømavtale hos Elkjøp skal man alltid få et sammendrag av avtalen og vilkår presentert skriftlig før avtaleinngåelse. I avtalen har man mulighet til å få med ulike fordelsprodukter, men disse er selvfølgelig helt valgfrie. Skulle man ikke ønske produktene etter avtalen er signert, kan man ta kontakt med kundesenteret så fjerner vi disse om ønskelig. Produktene vises også på hver faktura slik at du skal til en hver tid være klar over hva du faktureres for hos oss. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Du kan nå kundesenteret per tlf: 38 10 00 80, eventuelt sende oss en e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
absolutely SHYT horror prices they not cheap their custommer service is absolutely horrific and they keep calling you for any bullsh*t they have
Hello Bill! Thank you for commenting. We are sorry to hear your complaint and experiences. Unfortunately the prizes has been steep in 2021. We do our best to serve our customers with relevant information. According to plan, the offers of services has been made by our sales representatives. You are free to choose both products and providers. You are welcome back at any time. Wish you a splendid week-end. Best regards, Dag Martin - NorgesEnergi
Jeg byttet til Norgesenergi på eget initiativ fordi jeg leste i en sammenlikning at de var billigst. Det var nok veldig dumt. For en skuffelse da jeg fikk den første regningen som var den høyeste denne vinteren, og det var i april etter at jeg hadde begynt å skru av strømmen. Savnet min forrige leverandør som jeg trodde var dyr, men mye billigere (Fjordkraft). I tillegg kom regningen ekstremt fort og med veldig kort betalingsfrist. Det sto en fakturadato på regningen som var en uke før jeg mottok regningen, og så var betalingsfristen på en uke. Har byttet nå.
Hei Kristin, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Med spotpris har du allltid lavest mulig ørespris hver timer. Vi kjøper inn strøm fra strømbørsen, og dessverre har prisene vært høyere i 2021 enn i 2020. Dete gjelder både oss i NorgesEnergi og Fjordkraft. Du står fri til å velge leverandør hver måned. Håper vi kan innfri bedre ved en senere anledning. Minner om at vi tilbyr prismatch hver måned: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Takk for tiden hos oss. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Anbefales . De har gode erfaringer i strøm markedet i forhold til pris og kundebehandling . De har behjelpelige og hyggelige ansatte
Hei, Hazal! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh, alle oss i NorgesEnergi
Signerte 6 måneder avtale og fikk omtrent doblet strømregningene pågrunn av alle skjulte gebyrer og tillegg de legger på prisen uten å oppgi informasjon om. Da det endelig var gått 6 måneder og jeg skulle bytte så fikk jeg trussel om at hvis jeg sa opp så måtte jeg betale 500kr i avslutningsgebyr siden nå var plutselig bindingstiden 9 måneder. Jeg valgte dermed å holde ut en stund til. Like etterpå flyttet jeg og informerte dem om at jeg hadde ny adresse og målernummer. Istedenfor å sende meg regninger på min nye addresse så tegnet de ett nytt abonnement. Jeg endte dermed opp med å motta dobbelt opp med strømregninger. Morsomt nok så klarte de å endre fakturaadressen på min gamle bolig uten problem. Tok 4 måneder å mange telefoner og styr med å skaffe signatur og godkjenning fra ny eier i den gamle boligen som heldigvis var behjelpelig. Nå da jeg endelig fikk byttet strømleverandør så ringer de meg daglig, og jeg skulle gjerne ha flyttet til Madagaskar men antar de hadde sporet meg opp der også.
Hei Jarle, Først og fremst må jeg beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hatt hos oss, men du skal alltid informeres om pris, vilkår og eventuelt lengde på bindingstid før avtalen inngås. Ved brudd på avtaleperiode vil du da faktureres et bruddgebyr tilsvarende rabatt du eventuelt har mottatt ved avtaleinngåelse. Men dette skal som nevnt alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Dersom du flyttet er det vanlig at man får tilbud om ny strømavtale på ny adresse ,men dette innebærer at du får ny avtale hos oss og vi skal derfor også ha aksept ved ny avtaleinngåelse. Skulle du være usikker på hvorfor denne avtalen har blitt registrert hos oss håper jeg du tar kontakt slik at vi har mulighet til å undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Beregner feil i forbruk, legger det på de periodene strømmen er dyrest! Har klaget i alle år på dette. Hver vinter i Mars kommer det fantastisk store Fakturaer(med feil forbruk) Etter at jeg klager- sender de allikevel beløpet til inkasso. for Februar 2019, skulle je aha tilbake 29.000.- de betalte meg 12645,79.- Så etter mye mas betalte de tilbake litt til. Nå har jeg endelig byttet!!
Hei Vidar, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Når det gjelder registrering av forbruk så er det din lokale netteier som er ansvarlig for dette. Da det er de som eier og drifter strømnettet og strømmålerne i ditt område er det de som registrerer forbruket. Som strømleverandør er man pliktet til å forholde seg til tallene som registreres av den lokale netteieren. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Har vært utsatt for gjentagende siden 2018 på et nummer som har vært reservert mot telefonsalg siden 2004. Forsøker gjentatte ganger å selge en bedriftsavtale til en privathusholdning. Oppdaterer åpenbart ikke sine lister i henhold til Brønnøysundsregisteret eller når de får beskjed om det.
Hei! Vi beklager om det har vært stor pågang. Vennligst send informasjon om det aktuelle nummeret på e-post, så kan vi legge inn en sperre mot utring. Du kan sende informasjon på e-post til [email protected] Beklager igjen for denne situasjonen. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi