⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Som en flått man aldri får bort

Omtale av  Jarle H

Signerte 6 måneder avtale og fikk omtrent doblet strømregningene pågrunn av alle skjulte gebyrer og tillegg de legger på prisen uten å oppgi informasjon om. Da det endelig var gått 6 måneder og jeg skulle bytte så fikk jeg trussel om at hvis jeg sa opp så måtte jeg betale 500kr i avslutningsgebyr siden nå var plutselig bindingstiden 9 måneder. Jeg valgte dermed å holde ut en stund til. Like etterpå flyttet jeg og informerte dem om at jeg hadde ny adresse og målernummer. Istedenfor å sende meg regninger på min nye addresse så tegnet de ett nytt abonnement. Jeg endte dermed opp med å motta dobbelt opp med strømregninger. Morsomt nok så klarte de å endre fakturaadressen på min gamle bolig uten problem. Tok 4 måneder å mange telefoner og styr med å skaffe signatur og godkjenning fra ny eier i den gamle boligen som heldigvis var behjelpelig. Nå da jeg endelig fikk byttet strømleverandør så ringer de meg daglig, og jeg skulle gjerne ha flyttet til Madagaskar men antar de hadde sporet meg opp der også.

Svar fra NorgesEnergi
25.05.2021 08:41

Hei Jarle, Først og fremst må jeg beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Det er dessverre vanskelig å vite hvilken avtale du har hatt hos oss, men du skal alltid informeres om pris, vilkår og eventuelt lengde på bindingstid før avtalen inngås. Ved brudd på avtaleperiode vil du da faktureres et bruddgebyr tilsvarende rabatt du eventuelt har mottatt ved avtaleinngåelse. Men dette skal som nevnt alltid informeres om ved avtaleinngåelse. Dersom du flyttet er det vanlig at man får tilbud om ny strømavtale på ny adresse ,men dette innebærer at du får ny avtale hos oss og vi skal derfor også ha aksept ved ny avtaleinngåelse. Skulle du være usikker på hvorfor denne avtalen har blitt registrert hos oss håper jeg du tar kontakt slik at vi har mulighet til å undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Beregner feil i forbruk, legger det på de periodene strømmen er dyrest!

Omtale av  Vidar

Beregner feil i forbruk, legger det på de periodene strømmen er dyrest! Har klaget i alle år på dette. Hver vinter i Mars kommer det fantastisk store Fakturaer(med feil forbruk) Etter at jeg klager- sender de allikevel beløpet til inkasso. for Februar 2019, skulle je aha tilbake 29.000.- de betalte meg 12645,79.- Så etter mye mas betalte de tilbake litt til. Nå har jeg endelig byttet!!

Svar fra NorgesEnergi
18.05.2021 18:56

Hei Vidar, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen. Når det gjelder registrering av forbruk så er det din lokale netteier som er ansvarlig for dette. Da det er de som eier og drifter strømnettet og strømmålerne i ditt område er det de som registrerer forbruket. Som strømleverandør er man pliktet til å forholde seg til tallene som registreres av den lokale netteieren. Vi håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Vasker ikke lister

Omtale av  Kompisen T. L

Har vært utsatt for gjentagende siden 2018 på et nummer som har vært reservert mot telefonsalg siden 2004. Forsøker gjentatte ganger å selge en bedriftsavtale til en privathusholdning. Oppdaterer åpenbart ikke sine lister i henhold til Brønnøysundsregisteret eller når de får beskjed om det.

Svar fra NorgesEnergi
08.06.2021 10:19

Hei! Vi beklager om det har vært stor pågang. Vennligst send informasjon om det aktuelle nummeret på e-post, så kan vi legge inn en sperre mot utring. Du kan sende informasjon på e-post til [email protected] Beklager igjen for denne situasjonen. Mvh Dag Martin, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Kjempe bra

Omtale av  Atle

NorgesEnergi er veldig bra di har bilig strøm veldig bra hjelp fra di

Svar fra NorgesEnergi
18.05.2021 18:56

Hei Atle! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Serviceinnstilt og hyggelig

Omtale av  Robert K

Jeg ble godt informert ,lyttet til og med en positiv innstilling

Svar fra NorgesEnergi
18.05.2021 18:56

Hei Robert K! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du har en god opplevelse når du er i kontakt med oss. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hjrlpsomme

Omtale av  Åse E

God og profesjonell hjelp. Veldig fornøyd. Er å anbefale

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2021 09:37

Hei Åse E! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God pris og service

Omtale av  Daggy

Så vidt jeg kan se for mitt forbruk tilbyr NorgesEnergi ett av markedets aller beste priser på Spotpris for øyeblikket. Kundeservicen er også meget bra.

Svar fra NorgesEnergi
12.05.2021 09:37

Hei Daggy! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever når du er i kontakt med oss. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR