NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle kan havne i en økonomisk krise hvor det kan være vanskelig å betale innen forfall. Jeg har alltid betalt mine regninger og ikke hatt noen problemer med inkasso etc. NorgesEnergi har gjort det helt umulig for meg å få betalt. De samarbeider ikke, vil ikke gi rom for alternative betalingsmåte. Ikke mulig å få nedbetalingsplan, ikke vil de gi utsettelse på faktura for inneværende måned før forrige faktura er betalt. De har sendt faktura til inkkassobyrå, som heller ikke er særlig imøtekommende. Dette er så håpløst at det er bare å gi opp. Helt ubegripelig at de må gjøre som de gjør!
Hei Maiken S.P Vi synes det er leit å høre at vi ikke har kommet til en enighet her og at du har opplevd oss som lite imøtekommende i kontakt med oss. For å kunne undersøke saken trenger vi at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg i vårt system. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Lang ventetid på tlf. Ringte ikke tilbake når jeg la igjenn tlf. nr. Mangelfull informasjon ang. tillegsavtaler.
Hei Geir Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du kontaktet vårt kundesenter. Det er mange faktorerer som spiller inn når det kommer til ventetid på telefon og det kan dessverre føre til at vi i enkelte perioder har lenger svartid enn vi ønsker. Vi beklager dette. Man skal alltid ringes opp igjen når man legger igjen telefonnummer. Det er vanskelig å si hva om har skjedd her, men vi ønsker gjerne å sjekke opp i dette. Det er også viktig for oss at våre kunder får riktig og tilstrekkelig med informasjon om sin avtale og eventuelle tilleggstjenester. Tilleggstjenester skal alltid informeres om ved inngåelse og må takkes ja til skriftlig. Vi ønsker å tilby gode og skreddersydde løsninger for hver enkelt kunde og har avtaler og tjenester som dekker de fleste ønsker og behov. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din avtale hos oss og ønsker ikke at du har tjenester som du ikke ønsker eller har behov for. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan ta en titt på din avtale og finne den beste løsningen for deg. Samtidig kan vi sjekke opp i hvorfor du ikke ble ringt tilbake av oss da du la igjen ditt nummer. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Pris og uovetsiktlig app. Ser ut som prisen ligger i øvre skikt, og appen er dårlig på statistikk og sammendrag for inneværende periode. I forhold til andre apper har jeg lite oversikt over kostnader i løpet av peroden, hvor mye strømstøtte. Ser at noen har en regnskapsoversikt. Her er det kun diagrammer jeg har funnet som er lite lesbare og informative
Hei Tor H Takk for din tilbakemelding. Tilbakemeldinger fra våre kunder hjelper oss å gjøre innholdet i appen enda bedre. Vi jobber kontinuerlig med innhold og oppsett i appen og ønsker å gi en best mulig brukeropplevelse for våre kunder. Blant annet har vi nå inkludert en funksjon hvor man kan se estimert kostand i kroner og øre hittil i måneden. Denne skal inkludere både strømforbruk, nettleie og strømstøtte. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker veileding på min side eller i app, eller har noen forslag til endringer og forbedringer hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Ber om mulighet for å gi bedre pris da vi har vært kunde over lengre tid men blir med en gang forklart at det ikke er mulig. Ikke lett å holde på kundene da.
Hei Aap Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Inkludert i våre avtaler har man også flere gode fordeler som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Vi vil alltid forsøke å skreddersy en best mulig strømavtale basert på kunders ønsker og behov. Vi synes det er leit å høre at du ikke opplever din avtale hos oss som god nok. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Profesjonell og utmerket kundeservice. Blir alltid møtt med forståelse og god kunnskap for akkurat min situasjon og behov.
Hei Jeann Takk for fin tilbakemelding. Det er vi veldig glade for å høre. Det er viktig for oss at våre kunder blir møtt på en god måte og at de opplever å få hjelp og veileding i kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Norgesenergi ringer hele tiden, de forsøker å selge meg en ny avtale. Sagt nei 5 ganger de siste 8 dagene. De ringer opp neste dag igjen. De respekterer ikke et nei, jeg ville aldri inngått en avtale med et slikt firma.
Hei Kyrre Vi synes det er leit å høre at du hatt en slik opplevelse hos oss. Et nei skal selvsagt respekteres og det skal være nok å gi beskjed i telefonkontakt med oss at man ikke ønsker å bli ringt igjen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og fjerne ditt nummer fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Ble lurt til masse unødvendig tilleggstjenester. Vanskelige å få kontakt med.
Hei, Snefrid! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en strømavtale, både skriftlig og muntlig. Dersom du føler at du ikke har fått dette må du gjerne kontakte oss på kundesenteret, enten på e-post [email protected] eller telefon 38 10 00 80. Det er for øyeblikket lav svartid på både telefon og e-post. Vi håper kontakt med en av våre rådgivere kan rette på inntrykket du har fått fra oss. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi