NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold deg unna dette selskapet. Er flinke på annonsering og lokkende markedsføring, men tjenestene de leverer er veldig langt unna pari. Vår familie endte opp med regninger langt høyere enn hva som hadde vært tilfelle uten dette selskapet involvert. De er også håpløse i forhold til kundeservice.
Hei Petter. Som lavprisaktør er våre strømavtaler til en hver tid konkurransedyktige i markedet. Vi har flere forskjellige avtaler for å dekke forskjellige forbruk og behov. Prisene generelt i strømmarkedet har vært en del høyere det siste året enn tidligere år. Her du lese mer om hvorfor: https://www.norgesenergi.no/stromsmart/derfor-er-stromprisen-hoyere-enn-normalt/ . Det er mange som har opplevd å få høyere fakturaer enn normalt den siste tiden. Når man sammenligner priser er det viktig at man sammenligner for samme periode da prisene er i stadig endring. Hva som lønner seg vil også i stor grad avhenge av forbruk. Vi synes det er leit at du ikke har vært fornøyd med vår kundeservice og vi håper du vil gi oss en ny sjanse og ta kontakt med oss slik at vi kan sjekke at du har den beste avtalen for ditt forbruk og om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi
- På første purring bruker de ordet "Inkasso" noe som er antagelig ulovlig da ordet skal kun brukes av inkasso-selskap. - De skriver at man kan se bort fra henvendelsen om man har betalt " de siste dagene", men du må betale purregebyret likevel. Noe som er klart i strid med inkasso-skikk. De tolker brevet man får pr.tlf, på en helt annen måte enn det som står med klare ord i brevet. - De forholder seg ikke til yttringsfriheten (lov), og kaller enkelte media for rasister før denne er dømt for noe som helst. Jeg har sagt opp og VIL ALDRI gå tilbake !!!
Gjør forskjell på mennesker og støtter politisk ensporing. Kan ikke anbefales for frie mennesker i ett demokrati. Styr unna, ingen skam å snu.
Kommer med lokketilbud, men endrer avtalen din til det dobbelte med en gang uten varsel. Kundeservice koster penger å ringe til, noe som ikke står oppgitt.
Svarer aldri på henvendelser, nettsiden deres fungerer ikke. Fakturakopier er ikke å finne på mine sider. Epost til kundeservice besvares aldri
Var i ferd med å bytte fra Agva, som er fryktelige, (de har 8!, hele 8!!, spotprisprodukter og elendig info på Min Side), og ble tilfeldigvis oppringt fra NorgesEnergi. Fikk følgende tilbud fra NorgesEnergi fra selger: Spotpris uten påslag, uten fastbeløp, dette skulle løpe for all tid!!, topp-ti garanti, og 250.- i rabatt på første faktura. Vet at dette bare er tull og løgn, man blir ført over på andre abonnement etterhvert, men vet også at jeg kan bytte, og ta med meg 250.- ! Sjekket nå, avtalen han solgte meg som kalles topp-ti garantien er for variabel pris, ikke spotpris som jeg ønsket, jeg spurte mange ganger, er dette spotpris, ja, svarer han igjen og igjen! Løgn. De jobber provisjonsbasert, lønn per. salg, og gir F. i sannhet og etterrettelighet. Hvilke flere løgner dukker opp når abonnementet igangsettes? Tar med meg de 250.- i startrabatt og ser hva og hvem jeg bytter over til. Kraftmarkedet er det mest råtne og uoversiktlige markedet i Norge - og har desperat behov for reguleringer. Eneste andre som nærmer seg i råttenhet er monopolmakten til bredbåndsleverandører i enkelte områder, men uten tvil, kraftmarkedet er det mest fryktelige markedet i landet. Jeg har prøvd Norgesenergi, Fjordkraft, Agva, Telinet, Gudbrandsdalsenergi m.fl., de lyver og kundeinformasjonen er forferdelig. GE er marginalt bedre, men ikke med mye. Litt bedre enn forferdelig er ikke bra! Cowboymarked!