NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjør forskjell på mennesker og støtter politisk ensporing. Kan ikke anbefales for frie mennesker i ett demokrati. Styr unna, ingen skam å snu.
Kommer med lokketilbud, men endrer avtalen din til det dobbelte med en gang uten varsel. Kundeservice koster penger å ringe til, noe som ikke står oppgitt.
Svarer aldri på henvendelser, nettsiden deres fungerer ikke. Fakturakopier er ikke å finne på mine sider. Epost til kundeservice besvares aldri
Var i ferd med å bytte fra Agva, som er fryktelige, (de har 8!, hele 8!!, spotprisprodukter og elendig info på Min Side), og ble tilfeldigvis oppringt fra NorgesEnergi. Fikk følgende tilbud fra NorgesEnergi fra selger: Spotpris uten påslag, uten fastbeløp, dette skulle løpe for all tid!!, topp-ti garanti, og 250.- i rabatt på første faktura. Vet at dette bare er tull og løgn, man blir ført over på andre abonnement etterhvert, men vet også at jeg kan bytte, og ta med meg 250.- ! Sjekket nå, avtalen han solgte meg som kalles topp-ti garantien er for variabel pris, ikke spotpris som jeg ønsket, jeg spurte mange ganger, er dette spotpris, ja, svarer han igjen og igjen! Løgn. De jobber provisjonsbasert, lønn per. salg, og gir F. i sannhet og etterrettelighet. Hvilke flere løgner dukker opp når abonnementet igangsettes? Tar med meg de 250.- i startrabatt og ser hva og hvem jeg bytter over til. Kraftmarkedet er det mest råtne og uoversiktlige markedet i Norge - og har desperat behov for reguleringer. Eneste andre som nærmer seg i råttenhet er monopolmakten til bredbåndsleverandører i enkelte områder, men uten tvil, kraftmarkedet er det mest fryktelige markedet i landet. Jeg har prøvd Norgesenergi, Fjordkraft, Agva, Telinet, Gudbrandsdalsenergi m.fl., de lyver og kundeinformasjonen er forferdelig. GE er marginalt bedre, men ikke med mye. Litt bedre enn forferdelig er ikke bra! Cowboymarked!
Kjøpte TV på Elkjøp, slutten av feb -19. Sa klart og tydelig NEI til avtale og rabatt ang NorgesEnergi, som er dokumentert på kvittering. Heldigvis ble jeg oppringt av min lokale leverandør, som informerte om bytte til NorgesEnergi?? Noe som jeg ikke visste om! Har ringt NorgesEnergi to ganger, laang ventetid uhøflig og bare avbryt, legger på. Lure på om dette er lovlig, denne praksisen NorgesEnergi driver på med ..
Jeg var kunde i to og en halv måned. På den tiden fikk de ikke sendt faktura. Dette på tross av at jeg etterlyste flere ganger. Det er vanskelig å nå de pr. telefon og svarer sent på mail. Når jeg først får svar, så skylder de på nettleverandør. Vil ikke at noen andre skal utsettes for dette selskapet Styr unna, for all del!