NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Inngikk avtale med Norges Energi over telefon. Ble lovd billige priser og god kundeservice. Har til nå blitt prakket på ekstra produkter som jeg takket nei til under telefonsamtalen, senere prakket på nye produkter som jeg nok en gang hadde takket nei til, og når jeg nå ønsket å si opp avtalen så får jeg beskjed om bruddgebyret på 3.000,-. Dette er det jo såklart informert om i en skriftlig avtale, men når man inngår en avtale via telefonsalg og blir bedt om å respondere på sms'en de sender umiddelbart for å bekrefte avtalen, så får man ikke lest dette. Man blir omtrent indirekte oppfordret til å ikke lese det ved at telefonselger oppfordrer til umiddelbar godkjenning av avtale (mens man snakker med dem på telefon), og hvordan skal man da kunne lese denne avtalen? Dette bruddgebyret burde det vært informert om muntlig ved telefonsalg. Dette er gråsone svindel og ufin praksis. Tomme ord om lave priser og god service, indirekte oppfordring til å signere/inngå avtale uten å kjenne avtalens helhet, og påprakking av tillegsprodukter man har takket nei til under samtalen. Dette er den absolutt dårligste kunderbehandlingen jeg har opplevd. Aldri mer inngå avtaler over telefon, og aldri mer Norges Energi.
Hei, Morten! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Strøm er veldig dyrt hos de. Er ikke fornøyd.har sagt opp hos dem . Blir ferdig med bindings tiden i denne mnd 23 januar
Hei, Gulfam! Jeg forstår at du har en bedriftsavtale med oss. Ta gjerne kontakt med bedriftsavdelingen for en uforpliktende tilbud, eller om du vil gjøre noen endringer. tlf: 38 10 00 81 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
NorgesEnergi (NE) har fortsatt samme bruddavtaler som gjeldende for 2019. De har vel ikke fulgt med i tiden om at situasjonen for strømforbruker har endret seg dramatisk. Bruddgebyr er fremdeles NOK 3 000, PER MÅLER. Sitat: " Avtalen Bedrift Aktiv har 12 måneders oppsigelsestid da vi forvalter strømprisen opp til 12 måneder før forbruksdatoen." Sitat slutt. Selv om dette opplagt er en avgjørende faktor i valg av stømleverandør, så unnlater NE å opplyse om bruddgebyr eller størrelse på dette ved avtaleinngåelse. En evt. fordel med avtalen spises fort opp, og vel så det, om en går i fella som er lagt opp. Bruddgebyret er her et mislighold av kundens tillitt til avtalen. Kundeforholdet har heller ingen betydning. NOK 3 000 er et mimimumsbeløp, men svir likevel mest for mindre kunder.
Hei, Wiola! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dette er bedriftsavtaler, ment for de som driver bedrift. Forvaltningsavtaler har normalt oppsigelsestid, denne er ingen unntak. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Oversiktlig med strømkonto, bra forsikring hvis man er uheldig. Anbefales.
Hei, Tom! Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med tar du kontakt med kundesenteret vårt:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ingen strømselskap uansett hvor proffe dere er får god omtale når dere raner befolkningen på høylys dag.
Hei, William! Jeg kjenner ikke til din sak hos oss, men om det er noe du vil ha forklart hos oss så tar du gjerne kontakt med kundesenteret. Vi som strømleverandør produserer ikke strømmen, og har heller ingen innvirkning på spotpris. Det er strømprodusentene som lager strømmen, og strømprisen bestemmes på Nordpool, som er strømbørsen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har ikke sett noe tilbud fra de ang billadder.
Hei, Frank! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har foreløpig ingen tilbud på elbillader, men kanskje det kommer i fremtiden. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
I utgangspunktet er jeg virkelig godt fornøyd. Jeg har selv valgt å ha med en del tilleggsprodukter, kjekt å ha tenker jeg. Eneste jeg ikke er så begeistret for er at det kan ta en liten tid før hvor-mye-strøm-jeg-har-brukt oppdateres. Jeg vet nå ikke hvor mye jeg har brukt fra 20.12 til 26.12. Bor i NO2. Sist jeg snakket med en kundebehandler sa vedkommende at det kom an på selskapet, Lede. 6 dager synes jeg er litt i grenseland. Noe man kan gjøre med det?
Hei, Jonis! Vi takker deg for din tilbakemelding. Forbruket sendes via din smartmåler til noe som heter Elhub, der lagres alt om strømforbruk. Videre har vi tilgang til dette. Dette skjer dagen etter at forbruket er gjort, det vil si forbruk du har hatt 31.12 er synlig 01.01. Vi har hatt problemer med innhentingen av forbruk i våre systemer. Dette har medført treghet i oppdatering på minside/app. Normalt er det ikke slik, men akkurat nå har vi hatt dette problemet. Om du opplever problemet i fremtiden kan du finne forbruk ved å logge deg inn på Elhub.no eller på hjemmesidene til nettselskapet ditt. Håper dette var til hjelp, om det skulle være noe annet er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi