NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlig med strømkonto, bra forsikring hvis man er uheldig. Anbefales.
Hei, Tom! Veldig hyggelig at du er fornøyd med oss og de tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe annet du trenger hjelp med tar du kontakt med kundesenteret vårt:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ingen strømselskap uansett hvor proffe dere er får god omtale når dere raner befolkningen på høylys dag.
Hei, William! Jeg kjenner ikke til din sak hos oss, men om det er noe du vil ha forklart hos oss så tar du gjerne kontakt med kundesenteret. Vi som strømleverandør produserer ikke strømmen, og har heller ingen innvirkning på spotpris. Det er strømprodusentene som lager strømmen, og strømprisen bestemmes på Nordpool, som er strømbørsen. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Stort sett fornøyd. Har ikke sett noe tilbud fra de ang billadder.
Hei, Frank! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har foreløpig ingen tilbud på elbillader, men kanskje det kommer i fremtiden. Om det skulle være noe annet tar du kontakt med oss på kundesenteret. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
I utgangspunktet er jeg virkelig godt fornøyd. Jeg har selv valgt å ha med en del tilleggsprodukter, kjekt å ha tenker jeg. Eneste jeg ikke er så begeistret for er at det kan ta en liten tid før hvor-mye-strøm-jeg-har-brukt oppdateres. Jeg vet nå ikke hvor mye jeg har brukt fra 20.12 til 26.12. Bor i NO2. Sist jeg snakket med en kundebehandler sa vedkommende at det kom an på selskapet, Lede. 6 dager synes jeg er litt i grenseland. Noe man kan gjøre med det?
Hei, Jonis! Vi takker deg for din tilbakemelding. Forbruket sendes via din smartmåler til noe som heter Elhub, der lagres alt om strømforbruk. Videre har vi tilgang til dette. Dette skjer dagen etter at forbruket er gjort, det vil si forbruk du har hatt 31.12 er synlig 01.01. Vi har hatt problemer med innhentingen av forbruk i våre systemer. Dette har medført treghet i oppdatering på minside/app. Normalt er det ikke slik, men akkurat nå har vi hatt dette problemet. Om du opplever problemet i fremtiden kan du finne forbruk ved å logge deg inn på Elhub.no eller på hjemmesidene til nettselskapet ditt. Håper dette var til hjelp, om det skulle være noe annet er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Får ikke respons på mine henvendelser.mangler faktura men får til svar kommer snart.nå er det over betalingsfrist?så ser eg og det ligger inne faktura for januar ?vi er vel ikke komt der enda?virker som di har mistet kontroll
Hei, Gunnar! Vi takker deg for din henvendelse. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller chat, så hjelper vi deg videre. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Sa opp mitt bedriftsabonnement etter mange år som kunde. Fikk 1500 kroner i gebyr som takk for mange års kundeforhold. Hadde jeg brukt en halv dag på å leite meg gjennom hjemmesidene deres kunne jeg sikkert funnet ut at det var avbrekksgebyr, men det var selvfølgelig ikke noe som ble nevnt når jeg kjøpte tjenesten. Det må en finne ut selv.
Hei, John! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd. Pris og service sikkert Norges beste
Hei, Terje! Vi takker deg for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du setter pris på servicen vi leverer:) Om det skulle være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med kundesenteret vårt. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi