Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Spotprisavtale følger ikke nye avtaler

Omtale av  Espen

Oppdaget etter gjennomgang av avtale at jeg betaler 5,99,-/kWh i påslag, og at de selger spotprisavtale for 0,-kWh. Hvorfor får ikke jeg som eksisterende kunde automatisk det samme betingelsene? I tillegg har de fast mnd. beløp på 47,- som passer meg svært dårlig siden jeg bruker veldig lite strøm. Byttet til leverqandør uten fast mnd. beløp og 0,01,-/kWh i påslag.

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2022 10:14

Hei Espen, Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd med avtalen sin hos NorgesEnergi, og det er derfor beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Avtalen din, Strøm til spotpris er en av våre eldre strømavtaler. Avtalen har fastbeløp kr 47,-/mnd og et påslag på 5,99 øre/kwh. Ut over dette betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Vi har nå lansert ny spotprisavtale som heter Spotpris. Avtalen har fastbeløp kr 49,-/mnd og ingen påslag. Dette er selvsagt en avtale som er tilgjengeligfor alle våre kunder, og man kan derfor enkelt endre avtalen sin via min side om man ønsker det. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

veldig fornøy denne avtalen har hjulpet meg de siste månedene

Omtale av  Axel

satt på en rett og slett dritt avtale med tibber byttet deretter til fjordkraft og begge var dritt

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2022 09:55

Hei Axel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig bra

Omtale av  Jorunn

Kjapt svar og god hjelp. Ærlige tilbakemeldinger. Føler ikke at jeg blir lurt noe jeg har fra andre selskaper

Svar fra NorgesEnergi
13.10.2022 09:54

Hei Jorunn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Elendig fra A-Å!!

Omtale av  James M. E

Lyver når dem selger deg produktet, snakker dritt om sine egne kollegaer samt konkurrentene. Byttet bort fra Norges Energi etter 3 dager! Ps: elendig App i tillegg!

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:12

Hei James, NorgesEnergi skal selvfølgelig opptre på en fin måte, og ikke snakke ned andre leverandører og jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med oss. Dette ønsker vi gjerne å undersøke nærmere, og jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter, slik at vi kan ta saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon om våre produkter ved avtaleinngåelse, og man skal også motta tilbudet skriftlig hvor man selv må akseptere tilbudet før vi registrerer tilbudet i våre systemer. Vi lanserte i sommer en ny strøm app, og har per i dag ikke alle funksjoner klare. Vi håper vi ila kort tid vil kunne tilby flere funksjoner som gir kundene våre god oversikt over sine strømavtaler. Håper på å høre fra deg, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lite kompetanse

Omtale av  Tommy

Lite kompetanse. Det bør være ett minimum.æ at ma rådgir sine kunder på en fornuftig måte

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:08

Hei Tommy, Våre kundebehandlere skal alltid ha god kunnskap til å gi deg god hjelp. Dersom du ikke har opplevd å få tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter må du gjerne kontakte oss igjen slik at vi får nærmere informasjon om hva det var som gjorde at du følte du fikk utilstrekkelig hjelp. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Godt valg av strøm

Omtale av  Margareth

Gode priser, løsninger og alltid hjelp å få på kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:06

Hei Margareth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Sleipe selgere

Omtale av  Klas

De har noe som heter fastprisavtale de prøver selge for 49,- pr mnd. STYR UNNA disse avtalene lopper deg og er ikke mulig bryte ut av selv om du kontakter de dagen etter de lokket deg inn på dette

Svar fra NorgesEnergi
07.10.2022 15:05

Hei Klas, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Dersom man bekrefter at man ønsker fastpris, vil fastprisen være bindende i perioden. Prissikring er først og fremst for våre kunder som ønsker forutsigbare priser i perioder hvor prisen gjerne stiger. Da tilbudene sendes i forkant av perioden kan vi derimot dessverre ikke garantere at prisen vil være lavere enn markedsprisen. Skulle du ha flere spørsmål vedrørende Prissikring må du gjerne kontakte oss per tlf: 38100080. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR