NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God informasjon, hyggelig konsulent, lett å forstå produktet😊
Hei, Bjørn A! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg savner en kobling mellom øyeblikkets pris på strømmen og utstyr til smart strømsparing. Slik at foreksempel varmtvannsbereder kan skrus av når prisen er høy.
Hei, Rolf V! Så hyggelig å se at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vedrørende tilkoblinger til din strømmåler, så vil jeg anbefale å ta kontakt med netteier som kan gi mer informasjon om ulike løsninger som er tilgjengelig :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det eneste eg lurte litt på er kompensasjonen fra staten ,men det ble løst greit idag.Kanskje det skulle vert litt lettere å forstå spesielt for eldre mennesker.
Hei, Helge! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende forklaring rundt strømstøtte og vil ta dette videre :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
De var raske til å ringe tilbake etter at jeg hadde tatt kontakt
Hei, Henning N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Får oppgitt at vi har en avtale vi mener vi ikke har. Forskjell fra des til januar
Hei, Harald! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Velg en annen leverandør!!! Norgesenergi lover rabatt hit og dit men man får dem aldri.
Hei, Sonja! Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Summary: A representative came to my home asking me to subscribe for norgesenergi for my electricity and these are statements she used. 1. You will get HALF the price what I am paying now. 2. First 2 months FREE OF COST 3. If am not satisfied within 6 months, I will get the refund. Believing these statements, I went with the subscription and got into the trap. My first invoice for 10 days was around 700 Nok Second Month was around 2000 Nok I tried calling Customer care multiple times not even single time got connected, I believe it doesn't exist. I was not expecting this at least Norway not sure if there is way to log a consumer complaint against them. I am writing this to warn everyone and to stay away from them.
Hi, Vijay! It saddens me to hear you've had a bad experience with NorgesEnergi as your electricity provider, and the sales representative that sold you the agreement. We would like to investigate the matter further, and hope that you are able to contact us by phone: 38 10 00 80 so we can get some more information! Kind regards, Truls - NorgesEnergi