NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beskriver av sykeavtalen ikke gjaldt, fordi jeg var allerede syk. Det ble informert om og saksbehandler mente det gikk bra (det har dere lydopptak av)
Hei Jan, Det er leit å høre at du ikke fikk benyttet deg av betalingsfritak via Sparepakken hos oss. Det stemmer at man må ha produktet registrert før man eventuelt blir sykemeldt, for å kunne benytte seg av denne. Jeg beklager likevel dersom du har opplevd å få utydelig informasjon om vilkår for bruk av produktet, og håper du kontakter oss igjen dersom noe fremdeles skulle være uklart. Kontakt oss gjerne på telefon : 38 10 00 80. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
kundeservice virket helt grei men det var litt ventetid
Hei Geir, Beklager at du har opplevd ventetid hos oss. Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, som dessverre har resultert i noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi håper likevel at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kjapp hjelp ut fra mine behov. Hyggelig medarbeider som hjalp meg.👌
Hei Karen, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norges energi tar vare på sine kunder ved å tilby strømavtaler i form av fastlavpris for vinterperioden.
Hei Slobodan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bestandig hyggelige. Har bestandig fått hjelp på mine spørsmål.
Hei Lars, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en nydelig påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd har jo brukt dere i ca 15 år. Det sier vel alt
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i alle disse årene! Vi ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
For mye mass fra telefonselgere. Salg salg mas mas
Hei Erik, Vi beklager dersom du har opplevd å få flere telefoner fra oss, og kan forstå at det kan oppleves som frustrerende. Jeg håper derfor du har mulighet å kontakte oss slik at vi kan få litt nærmere informasjon om telefonene du har mottatt, slik at vi unngår at dette skjer igjen. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi