NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjapp hjelp ut fra mine behov. Hyggelig medarbeider som hjalp meg.👌
Hei Karen, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norges energi tar vare på sine kunder ved å tilby strømavtaler i form av fastlavpris for vinterperioden.
Hei Slobodan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bestandig hyggelige. Har bestandig fått hjelp på mine spørsmål.
Hei Lars, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en nydelig påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd har jo brukt dere i ca 15 år. Det sier vel alt
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i alle disse årene! Vi ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
For mye mass fra telefonselgere. Salg salg mas mas
Hei Erik, Vi beklager dersom du har opplevd å få flere telefoner fra oss, og kan forstå at det kan oppleves som frustrerende. Jeg håper derfor du har mulighet å kontakte oss slik at vi kan få litt nærmere informasjon om telefonene du har mottatt, slik at vi unngår at dette skjer igjen. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi
Skulle bytte strømleverandør til en leietaker og fikk gjort jobben kjapt og effektivt.
Hei Freddy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.
Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected]. Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi