NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd har jo brukt dere i ca 15 år. Det sier vel alt
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i alle disse årene! Vi ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
For mye mass fra telefonselgere. Salg salg mas mas
Hei Erik, Vi beklager dersom du har opplevd å få flere telefoner fra oss, og kan forstå at det kan oppleves som frustrerende. Jeg håper derfor du har mulighet å kontakte oss slik at vi kan få litt nærmere informasjon om telefonene du har mottatt, slik at vi unngår at dette skjer igjen. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi
Skulle bytte strømleverandør til en leietaker og fikk gjort jobben kjapt og effektivt.
Hei Freddy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.
Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected]. Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har jeg hatt i mange år; har sjekket med andre selskaper men når alt kommer til alt så er min erfaring at jeg blir der jeg er med den avtalen jeg har; gul spot lavpris.
Hei Erik W! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
En overvåken kundeservice medarbeider hos dere ringte meg tidlig i mars og sa jeg hadde binding til 17 mars.Skulle da bytte levrandør .Fikk tekstmelding fra dere i går at jeg blir belastet med bruddgebyr på 500 kr og har 3 dager igjen plutselig nå av min binding.Villedene info.Ringte dere i dag og de 500 blir fjernet og det er jeg veldig fornøyd med.Men dere må oppgi riktig info til kunden.Dere er summ sumarium alt for 4 kantete og dere får ikke beholdt kundene dere om dere holder på sånn
Hei Kent M, Det er utrolig leit å høre at du fikk feil informasjon når du var i kontakt med oss. Slik skal det ikke være. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager sterkt for ulempen det medførte. Det er flott at du tok kontakt med oss når du mottok tekstmeldingen slik at vi kunne finne en god løsning for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Ring å spør, så får du svaret ditt, når noe er uklart. De finner løsninger på dette.
Hei Beate! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi