Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Griskhet

Omtale av  Skogen

Betydelig priser fra 01.01 var kroken på døra etter mange år som kunde. Med blant annet argument om å stimulere kundene lavere forbruk. Slag i ansiktet på oss som fryser og lurer på om man kan vaske klær i dag.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:41

Hei, Skogen! Vi takker deg for din tilbakemelding. Jeg er kun kjent med at vi har økt prisen på en av våre tilleggstjenester fra 01.01 i år. Tilleggstjenester er valgfrie og kan sies opp hvis ønskelig. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring her. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Helt greit

Omtale av  Helle P

Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.

Svar fra NorgesEnergi
05.02.2024 17:43

Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lurer egne kunder

Omtale av  Martin

Ble lurt inn på bedriftsabonnement av selger (fordi jeg har eget firma), og mister da alle forbrukerrettigheter og får 12 mnd (!!!!!) oppsigelsestid på avtalen. Alternativet er et bruddgebyr på hele 3000 kr. Burde selvsagt sett dette ved avtaleinngåelse, men snakk om å skyte seg selv i foten og få misfornøyde kunder.

Svar fra NorgesEnergi
26.01.2024 08:39

Hei, Martin! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] for videre informasjon om muligheter. mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Tragisk kundebehandling

Omtale av  Are G

Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:19

Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Endring i strømavtale

Omtale av  Kristian

Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:20

Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ønsker å bytte leversndør

Omtale av  Tore Ø

Dårlig kundeservice. Ble først lurt inn i en bedriftsavtale som bandt meg opp i 12mnd. Når jeg endelig kunne si opp denne avtale krevdes mye mail og tlf for å bli privat kunde. Usikker på om vilkårene jeg ble tilbudt er konkurranse dyktige

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:17

Hei, Tore! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] Dersom du har spørsmål vedrørende den nye privatavtalen anbefaler jeg at du tar kontakt med privatavdelingen på 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Lureri ang brydegebyr

Omtale av  Erik

Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette

Svar fra NorgesEnergi
24.01.2024 08:21

Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi

Nyttig (2)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR