NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt greit. Oversiktelig app som fungerer fint. De avviklet bonustimen, så da var det ikke så mange fordeler for min del å ha norges energi igjen, da andre selskaper hadde mer konkurransedyktige priser.
Hei, Helle! Takk for din tilbakemelding. Vi er fornøyd med at du er fornøyd med oss. Det er riktig som du sier at bonustimen ble avviklet etter endt 2023. Bonustimene du sparte opp i fjord beholder du så fremt du velger å forsette å være kunde hos oss. Hvis du skulle ha noen ytterligere spørsmåø vedrørende dette håper jeg du tar kontakt med oss på kundesenteret for en nærmere oppklaring. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Ble lurt inn på bedriftsabonnement av selger (fordi jeg har eget firma), og mister da alle forbrukerrettigheter og får 12 mnd (!!!!!) oppsigelsestid på avtalen. Alternativet er et bruddgebyr på hele 3000 kr. Burde selvsagt sett dette ved avtaleinngåelse, men snakk om å skyte seg selv i foten og få misfornøyde kunder.
Hei, Martin! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] for videre informasjon om muligheter. mvh Anders - NorgesEnergi
Strømmen er dyr. Skulle avslutte strømmen i en leilighet og flytte til hus. Siste mnd bor jeg ikke i leiligheten. Får regning på 1300 kr. Betaler den. Får så melding om en teknisk feil og at regninga som jeg betale var feil. Får ikke tilbake innbetalt men får ny regning på 1400 kr. Prøver å nå inn til kundeservice men der kommer jeg ikke igjennom. Tragisk kundebehandling. Og appen deres fungerer heller ikke når man skal inn og se på fakturaen.
Hei, Are! Takk for din tilbakemelding. For å få løst dette på best mulig måte anbefaler jeg deg at du ringer inn til oss på kundeservice. Det har vært noen hektiske uker, men køen er nå rolig, og vi har kort ventetid i telefon. Du kan også ta kontakt på e-post, [email protected]. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Har oppdaget at NorgesEnergi har endret min spotpris strømavtale - fra meget gunstig til noe helt annet - uten at dette er avtalt.
Hei, Kristian! Takk for din tilbakemelding. Ved endring av pris er vi pliktige til å varsle deg med minst 30 dager før endringen skjer. Vi varsler per e-post dersom du har det i ditt kundebilde, hvis ikke sender vi i posten. Ta gjerne kontakt med på kundeservice, så ser vi på saken din med en gang. Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice. Ble først lurt inn i en bedriftsavtale som bandt meg opp i 12mnd. Når jeg endelig kunne si opp denne avtale krevdes mye mail og tlf for å bli privat kunde. Usikker på om vilkårene jeg ble tilbudt er konkurranse dyktige
Hei, Tore! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] Dersom du har spørsmål vedrørende den nye privatavtalen anbefaler jeg at du tar kontakt med privatavdelingen på 38 10 00 80 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Brydegebyr som egentlig betales som et påslag,der er ingen garanti kun en ,vi skal prøve at gjøre det så billig som mulig,pengene er bortkastet, I tillegg blir du fakturert på første faktura med 3000 for brydegebyr jeg kommer ikke til at betale dette
Hei, Erik! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi
Hadde avtale via et firma, håpløst å komme seg ut av avtalen.
Hei, Knut! Man skal alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Siden dette gjelder bedrift hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med vår bedriftavdeling per tlf: 38 10 00 81 eller [email protected] mvh Anders - NorgesEnergi