NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av Norges energi og fikk tilbud om gratis strøm i 2 mnd. og valgfri avtale i de etterfølgende 2 mnd. Når jeg sa opp avtalen og byttet strømleverandør etter de til sammen 4 mnd så ble jeg oppringt av en sint og useriøs mann som truet med 500kr i bruddgebyr dersom jeg ikke bandt meg tilbake til de. Han påstod plutselig at jeg hadde 6mnd oppsigelsestid (noe jeg ikke ble informert om når jeg først byttet til Norges energi) Endte med at jeg sa jeg ikke ønsket å være kunde der noe mer siden de holder tilbake informasjon, så det kunne han bare glemme at jeg skulle komme tilbake til de. Så da bare la han på røret. Hold dere unna!
Hei Eirik, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at vi noen ganger har kampanjer med avtalt avtaleperiode, men det skal alltid bli godt informert og godkjent av deg ved avtaleinngåelsen. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi
Den klassiske, fikk dårlig avtale av en dørselger. Topp 10 garanti sparepakken er bare tull:-)
Hei Anders! Om du er misfornøyd med avtalen din er det bare å kontakte oss på tlf: 381 00 080, kundeservice@norgesenergi eller chat så kan vi selvfølgelig endre til en annen avtale for deg. Sparepakken har ingen bindingstid og kan fjernes om det er ønskelig :) Minner også om vår prismatch. Du finner informasjon og betingelser her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Mvh Rebecca, Norgesenergi!
Pålitelig og lett å snakke med... Grei og oversiktlig nettside
Hei Kenneth D! Takk for hyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en fin dag, mvh Rebecca, Norgesenergi
God kundeservice, god pris på strøm og gode avtaler
Hei Siv A :) Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Ønsker deg en fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi
Vi ble tilbudt en ekstraavtale over telefon og takket ja til den. Lite visste vi om at regningen ikke kom på Min side, men ble sendt i posten. Dessverre presterte Norges Energi å sende den til gammel adresse, til tross for at alt annet fra dem kom til nåværende adresse. Vi hadde aldri vært registrert med den gamle adressen hos NE og var folkeregistrerte en helt annen plass. Så vi fikk aldri vite om disse regningene før et saftig inkassovarsel kom på mail. Vi tok kontakt med NE som lovte alt mulig, men ikke ordnet noen ting. Inkassoregningen økte og vi betalte den til slutt. Da opphørte all kommunikasjon fra NE plutselig.. Jeg skrev tidligere en negativ omtale og ble straks kontaktet av en ansatt som skulle fikse dette for oss. Hun ba om detaljer og etter disse var sendt hørte vi aldri fra henne igjen og vi fikk ingen refusjon. Har selvsagt byttet strømselskap og kommer aldri til å være kunde hos Norges Energi igjen.
Hei Anne, Beklager så mye for din dårlige opplevelse. Dette vil vi gjerne rette opp i! Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at vi får sjekket opp i saken. Mvh Rebecca, Norgesenergi :)
Denne strømleverandøren frister med attraktive spotprisavtaler, som de endrer etter kort tid uten å varsle kundene. De tilbyr også prismatch, men kommer med tilleggskrav når man dokumenterer prisen fra andre leverandører. Kundeservice bruker 7 dager (!) på å besvare email, og de ansatte motsier hverandre når det gjelder avtalevilkårene. Det er godt gjort å lage strømavtaler som ikke engang de ansatte forstår! Forbrukerrådet advarer mot dette selskapet, og det er ikke uten grunn...
Hei Arvid! Vi endrer aldri avtaler for kundene våre med mindre avtale går ut av vårt sortiment, om det ikke er opprettet eFaktura/avtalegiro innen fristen om det er oppgitt i vilkårene at det er et krav, eller om det er en kampanjeavtale som varer i en viss periode (da er det så klart også oppgitt i avtalevilkår). Informasjon og betingelser for vår prismatch finner du her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Når det kommer til lang behandlingstid på epost, må jeg beklage så mye! Vi har stor pågang på kundesenteret for tiden og har derfor lengre behandlingstid/ventetid, dessverre. Ønsker deg en fin dag! Mvh Rebecca, Norgesenergi
Elendig er det beste ordet jeg kan utrykke meg med. Vanligvis ville jeg ikke skrevet dette, men denne måneden har jeg fått tre fakturaer fra dem med forskjellige beløp (en på epost, en I posten og en efaktura). Etter å har ringt opp flere ganger, etter å ha mottatt de to første fakturaene, og til slutt fått svar, påstod de at en av fakturaene er en sein faktura for desember og at den andre er for Januar. En dag etter det, får jeg enda en faktura i eposten. Sjokkert ble jeg! Jeg sendte dem epsot, fordi jeg aldri får tak i dem på telefon, og jeg fikk svar at fakturaen er blitt utsatt til slutten av måneden (og jeg har ikke mottatt den før), og at fakturaen er tom 23 i første. Dette er helt tull! Jeg har allerede betalt for HVER måned siden jeg overførte til dem, skulle aldri ha gjort det. Var den verste avgjørelsen jeg tok. Vet ikke hva unnskyldningen dems kommer til å være nå. Syntes det var viktig å dele dette siden det føles veldig irriterende. Tre fakturaer i løpet av en måned er uakseptabelt!
Hei Cherry! Dette høres virkelig ikke bra ut. Her må det helt klart ha skjedd en feil da vi vanligvis fakturerer alle kundene våre månedlig. Det må vi beklage så mye for! Kontakt oss gjerne på tlf: 381 00 080 eller [email protected] slik at vi kan se på dette :) Mvh Rebecca, Norgesenergi!