NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forferdelig, uten fungerende kundeservice Bløff og løgn! Ble lovet 3 mnd gratis strøm, av selger. Fikk Inkasdogebyrer i stedet! Fikk beskjed og klage på Mail, ingen svar på over 1 mnd, etterpå Inkasso
Hei Kyrre E.O Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16, så kan vi se nærmere på strømavtalen din. Mvh Linn, NorgesEnergi
Fordel att jeg får strøm og nettleie på samme faktura for da er det lettere og følge med særlig for vi eldre.
Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Expensive power. It worthies less than 1 star. Very complicated bill system.
Hi Xin! I am sorry to hear that you are not satisfied with NorgesEnergi as your electricity supplier. Of course, we want you as a customer to trust that your agreement with us is favorable and that you have an overview of what you pay for. Feel free to contact us by e-mail: [email protected] or tel: 38 10 00 80 so we can take a closer look at your agreement. Sincerely Linn, NorgesEnergi
Det har vel blitt veldig klart for oss strømkunder at strømselskapene først og fremst tenker fortjeneste, og fortjeneste det får de jo ved å selge strøm dyrt til utlandet, og deretter, når magasinene er tappet ned, importere og selge oss kunder like dyr strøm. Det ble to stjerner under tvil, siden Norgesenergi tross alt ikke er av de dyreste selskapene.
Hei Odd R! Takk for din tilbakemelding! Strøm er litt komplisert siden det er mange aktører som har ansvar for ulike deler av produksjon og salg. NorgesEnergi, og alle andre strømleverandører, er ikke involvert i verken å sette strømpris eller eksport/import av strøm. Vi må forholde oss til prisene fra strømbørsen NordPool og er like frustrerte som våre kunder over de høye strømprisene. Vi ønsker å tilby våre kunder billigst mulig strøm. Derfor har vi kuttet alle ørepåslag på strømmen på våre nye avtaler. Vi tjener ikke noe mer om strømprisen er lav eller høy - fastbeløpet er 49 kroner uansett og det inkluderer alle kostnader vi har, inkludert lovpålagte elsertifikater. Her er link til en nyttig artikkel som forklarer litt mer om hvordan strømmarkedet fungerer: https://norgesenergi.no/stromsmart/hva-bestar-stromregningen-av/
Ingen negative anmerkninger. Har 10- på topp garanti. Og (nesten) alltid brukt spotpris. Har noen ganger fått tilbud om fastpris, men unngått dette. Virker som spotpris generelt er klokest. :)
Hei Bertil! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Ingen skjulte påslag eller negative overraskelser.
Hei Bjarne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Startet bra, men over tid har avtalen sakte med sikkert blitt skrudd oppover. Føler meg meget lurt etter et punkt, derimot er det dessverre ingen soleklar avtale som det for meg som student lønner seg å gå over på
Hei Jakob M.V Takk for din tilbakemelding! Gjerne kontakt oss per e-post: [email protected] eller tlf: 38 10 00 80, så kan vi gå igjennom avtalen din. Mvh Linn, NorgesEnergi