NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fordel att jeg får strøm og nettleie på samme faktura for da er det lettere og følge med særlig for vi eldre.
Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Expensive power. It worthies less than 1 star. Very complicated bill system.
Hi Xin! I am sorry to hear that you are not satisfied with NorgesEnergi as your electricity supplier. Of course, we want you as a customer to trust that your agreement with us is favorable and that you have an overview of what you pay for. Feel free to contact us by e-mail: [email protected] or tel: 38 10 00 80 so we can take a closer look at your agreement. Sincerely Linn, NorgesEnergi
Det har vel blitt veldig klart for oss strømkunder at strømselskapene først og fremst tenker fortjeneste, og fortjeneste det får de jo ved å selge strøm dyrt til utlandet, og deretter, når magasinene er tappet ned, importere og selge oss kunder like dyr strøm. Det ble to stjerner under tvil, siden Norgesenergi tross alt ikke er av de dyreste selskapene.
Hei Odd R! Takk for din tilbakemelding! Strøm er litt komplisert siden det er mange aktører som har ansvar for ulike deler av produksjon og salg. NorgesEnergi, og alle andre strømleverandører, er ikke involvert i verken å sette strømpris eller eksport/import av strøm. Vi må forholde oss til prisene fra strømbørsen NordPool og er like frustrerte som våre kunder over de høye strømprisene. Vi ønsker å tilby våre kunder billigst mulig strøm. Derfor har vi kuttet alle ørepåslag på strømmen på våre nye avtaler. Vi tjener ikke noe mer om strømprisen er lav eller høy - fastbeløpet er 49 kroner uansett og det inkluderer alle kostnader vi har, inkludert lovpålagte elsertifikater. Her er link til en nyttig artikkel som forklarer litt mer om hvordan strømmarkedet fungerer: https://norgesenergi.no/stromsmart/hva-bestar-stromregningen-av/
Ingen negative anmerkninger. Har 10- på topp garanti. Og (nesten) alltid brukt spotpris. Har noen ganger fått tilbud om fastpris, men unngått dette. Virker som spotpris generelt er klokest. :)
Hei Bertil! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Ingen skjulte påslag eller negative overraskelser.
Hei Bjarne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Startet bra, men over tid har avtalen sakte med sikkert blitt skrudd oppover. Føler meg meget lurt etter et punkt, derimot er det dessverre ingen soleklar avtale som det for meg som student lønner seg å gå over på
Hei Jakob M.V Takk for din tilbakemelding! Gjerne kontakt oss per e-post: [email protected] eller tlf: 38 10 00 80, så kan vi gå igjennom avtalen din. Mvh Linn, NorgesEnergi
Håpløst dårlig! Tok 3 uker fra jeg sendte melding til kundeservice til jeg fikk svar - elendig. Hele tiden tikket taksameteret (strømmåler) til svært dårlige betingelser. Reklamerer for prisgaranti, men viser seg at denne er svært begrenset, så for meg "null" verdt og bytter leverandør. Avtale solgt via Elkjøp er lureri - hold dere langt unna! Den rabatten dere får på produkt hos Elkjøp tar de raskt igjen på strømprisen.
Hei Reidar, På grunn av mange spørsmål knyttet til økte strømpriser er det for tiden stor trafikk på kundesenteret vårt. Dette gir derfor dessverre økt svartid på e-post. Beklager derfor at du har opplevd lengre ventetid. Avtalen man får via Elkjøp har et fastbeløp kr 29,- samt et påslag på 5,99 øre/kwh. I tillegg får du strøm til innkjøpspris og en rabatt i butikk. Jeg beklager derimot dersom du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Avtalen har en Fornøydhetsgaranti slik at du kan ta kontakt etter endt avtaleperiode dersom du ikke er fornøyd. Da tilbakebetaler vi fastbeløpet for bindingsperioden. Du kan også benytte deg av prismatch dersom du mottar et bedre tilbud hos annen leverandør. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi kan se om vi kan gjøre noen forbedringer på din avtale hos oss. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi