NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min nye strømavtale, ble ordnet fort å greit. Dato for bytte av strømlevrandør ble ordnet på ønsket dato.500 kr er gode penger for en pensjonist🙂
Hei, Tom S! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din nye strømavtale og at prosessen med leverandørbytte gikk enkelt og greit. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd som kunde. Anbefaler andre å bli kunde hos dere.
Hei, Wenche! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi
God kundebehandling. Fikk et greit tilbud om pris.
Hei, Kjell B! Så flott at du opplevde å få rask hjelp til å finne en god strømavtale hos oss i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Strømmen kommer i veggen som forventet. Ble først satt opp med flere ulike exstra avtaler som skulle være fordelaktig for meg - men fant ut at fordelen gikk til NorgesEnergi..
Hei, Øyvind! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder, som er helt valgfri. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, så kan vi se gjennom strømavtalen din sammen med deg og se om det er noe vi kan forbedre. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Bra service og bra pris. Likte kampanjen Kom kom gjerne med flere etterhvert. Mvh Hege
Hei, Hege T! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Kjempegodservice. på faktura avdeling eller hyggelig kundeoppfølging
Hei, Bjørn I. O! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ekstremt skuffet over kundeservicen. Ble anbefalt Norgesenergi da de hadde prismatch. Det de ikke opplyste om var at de kun matcher prisen "når de selv ønsker". I og med at man kun kan matche ny avtale etter at forrige prismatch har gått ut, og NorgesEnergi da bruker mellom 2-3 uker grunnet "mye å gjøre", helg og helligdager, så får man i praksis prismatch bare annenhver måned. Prøvde å bytte leverandør, men ble da kontaktet av selger som beklaget dårlig service og skulle gi meg mulighet for å legge inn prismatch før forrige prismatch hadde gått ut, i tillegg til sin egen e-post for å følge meg opp og sørge for god kundeservice. Det syns jeg hørtes bra ut, men det viste seg å være ren løgn. Ikke sendte han meg e-post, og da jeg ringte kundeservice idag for å legge inn prismatch, så stemte ikke det at jeg kunne overlappe for å ha prismatch hele tiden. Forberedt på 2 ukers trenering og utsettelser før jeg får igjennom denne månedens prismatch også.
Hei, Jf! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med strømavtalen du har hatt hos NorgesEnergi. Ved benyttelse av Prismatch hos oss vil Prismatch være gjeldende i 30 dager fra behandlingsdato på din henvendelse. Har du sendt oss mail med forespørsel om Prismatch vil dette registreres fra dato din henvendelse blir behandlet. Tar du kontakt med oss per telefon eller på chat, så vil Prismatch registreres i 30 dager fra samme dato da din henvendelse behandles av kundebehandler med en gang. Vi kan dessverre ikke innvilge Prismatch med tilbakevirkende kraft eller med overlappende effekt ved eksisterende Prismatch. Mvh, Truls - NorgesEnergi