NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempegodservice. på faktura avdeling eller hyggelig kundeoppfølging
Hei, Bjørn I. O! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ekstremt skuffet over kundeservicen. Ble anbefalt Norgesenergi da de hadde prismatch. Det de ikke opplyste om var at de kun matcher prisen "når de selv ønsker". I og med at man kun kan matche ny avtale etter at forrige prismatch har gått ut, og NorgesEnergi da bruker mellom 2-3 uker grunnet "mye å gjøre", helg og helligdager, så får man i praksis prismatch bare annenhver måned. Prøvde å bytte leverandør, men ble da kontaktet av selger som beklaget dårlig service og skulle gi meg mulighet for å legge inn prismatch før forrige prismatch hadde gått ut, i tillegg til sin egen e-post for å følge meg opp og sørge for god kundeservice. Det syns jeg hørtes bra ut, men det viste seg å være ren løgn. Ikke sendte han meg e-post, og da jeg ringte kundeservice idag for å legge inn prismatch, så stemte ikke det at jeg kunne overlappe for å ha prismatch hele tiden. Forberedt på 2 ukers trenering og utsettelser før jeg får igjennom denne månedens prismatch også.
Hei, Jf! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med strømavtalen du har hatt hos NorgesEnergi. Ved benyttelse av Prismatch hos oss vil Prismatch være gjeldende i 30 dager fra behandlingsdato på din henvendelse. Har du sendt oss mail med forespørsel om Prismatch vil dette registreres fra dato din henvendelse blir behandlet. Tar du kontakt med oss per telefon eller på chat, så vil Prismatch registreres i 30 dager fra samme dato da din henvendelse behandles av kundebehandler med en gang. Vi kan dessverre ikke innvilge Prismatch med tilbakevirkende kraft eller med overlappende effekt ved eksisterende Prismatch. Mvh, Truls - NorgesEnergi
➕Avtalene er konkurransedyktige, og oppdateres også for kunder med langt forhold. 👍 ➖Selgere bør i større grad forstå og kommunisere endringer på en avtale. En selger ville selge en avtale som han mente var bedre enn den jeg hadde, men det viste seg at dette var direkte feil - dvs min avtale hadde bedre vilkår... 🙁 😁 Kundeservice er bemannet med personell som lytter, som forstår kundene, og som svarer på det du spør om!
Hei, Dag A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding rundt hva vi kan forbedre av rutiner, slik at vi kan bli enda bedre og gjøre det enda mer oversiktlig for deg å være kunde hos NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi
NorgesEnergi hadde ved en feil gitt meg en midlertidig fordel, men de var meget reale, og stod ved fordelen. Forøvrig er strømmen deres rimelig, og de har også gode mobiltilbud.
Hei Rune! Hei Wilhelm! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og så bra at saken din ble løst, det er viktig for oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh, Anna - NorgesEnergi.
Bare lureri og telefonterror Låser Min side så du ikke kan ha oversikt når du ønsker å avslutte avtale med de. Dyrt og svært lite oversiktlig.
Hei Fredrik! Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Etter endt kundeforhold mister man tilgang til faktura på Min Side. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] dersom du ønsker å få tilsendt informasjon. Mvh, Anna - NorgesEnergi
Problem løst på ett minutt. Måte stoppe strømavtale og fikk det gjort veldig raskt!
Hei Elizabeth! Så flott at du opplevde å få rask hjelp hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Løsninger på det meste er gjort av dere før eg må ringe så eg trenger ikkje å passe på. Strømkontoen er enkel å forstå og gjør regningene overkommelige. Kreditten utvides etter behov automatisk og masse fine kunde og vervefordeler. Takk og god helg🤠
Hei Steven, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale hos oss i NorgesEnergi. Mvh Nina, NorgesEnergi