⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Wenche

Jeg er fornøyd som kunde. Anbefaler andre å bli kunde hos dere.

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Wenche! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Klart og greit

Omtale av  Kjell B

God kundebehandling. Fikk et greit tilbud om pris.

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Kjell B! Så flott at du opplevde å få rask hjelp til å finne en god strømavtale hos oss i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strøm til mine dingser

Omtale av  Øyvind

Strømmen kommer i veggen som forventet. Ble først satt opp med flere ulike exstra avtaler som skulle være fordelaktig for meg - men fant ut at fordelen gikk til NorgesEnergi..

Svar fra NorgesEnergi
22.04.2021 17:38

Hei, Øyvind! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder, som er helt valgfri. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Håper du kan ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, så kan vi se gjennom strømavtalen din sammen med deg og se om det er noe vi kan forbedre. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Vært fornøyd tidligere og håper at det fortsetter fremover

Omtale av  Hege T

Bra service og bra pris. Likte kampanjen Kom kom gjerne med flere etterhvert. Mvh Hege

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:39

Hei, Hege T! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd kunde

Omtale av  Bjørn I. O

Kjempegodservice. på faktura avdeling eller hyggelig kundeoppfølging

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:38

Hei, Bjørn I. O! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservicen hos oss i NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Jf

Ekstremt skuffet over kundeservicen. Ble anbefalt Norgesenergi da de hadde prismatch. Det de ikke opplyste om var at de kun matcher prisen "når de selv ønsker". I og med at man kun kan matche ny avtale etter at forrige prismatch har gått ut, og NorgesEnergi da bruker mellom 2-3 uker grunnet "mye å gjøre", helg og helligdager, så får man i praksis prismatch bare annenhver måned. Prøvde å bytte leverandør, men ble da kontaktet av selger som beklaget dårlig service og skulle gi meg mulighet for å legge inn prismatch før forrige prismatch hadde gått ut, i tillegg til sin egen e-post for å følge meg opp og sørge for god kundeservice. Det syns jeg hørtes bra ut, men det viste seg å være ren løgn. Ikke sendte han meg e-post, og da jeg ringte kundeservice idag for å legge inn prismatch, så stemte ikke det at jeg kunne overlappe for å ha prismatch hele tiden. Forberedt på 2 ukers trenering og utsettelser før jeg får igjennom denne månedens prismatch også.

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:38

Hei, Jf! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med strømavtalen du har hatt hos NorgesEnergi. Ved benyttelse av Prismatch hos oss vil Prismatch være gjeldende i 30 dager fra behandlingsdato på din henvendelse. Har du sendt oss mail med forespørsel om Prismatch vil dette registreres fra dato din henvendelse blir behandlet. Tar du kontakt med oss per telefon eller på chat, så vil Prismatch registreres i 30 dager fra samme dato da din henvendelse behandles av kundebehandler med en gang. Vi kan dessverre ikke innvilge Prismatch med tilbakevirkende kraft eller med overlappende effekt ved eksisterende Prismatch. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Kundevennlige avtaler

Omtale av  Dag A

➕Avtalene er konkurransedyktige, og oppdateres også for kunder med langt forhold. 👍 ➖Selgere bør i større grad forstå og kommunisere endringer på en avtale. En selger ville selge en avtale som han mente var bedre enn den jeg hadde, men det viste seg at dette var direkte feil - dvs min avtale hadde bedre vilkår... 🙁 😁 Kundeservice er bemannet med personell som lytter, som forstår kundene, og som svarer på det du spør om!

Svar fra NorgesEnergi
21.04.2021 14:38

Hei, Dag A! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding rundt hva vi kan forbedre av rutiner, slik at vi kan bli enda bedre og gjøre det enda mer oversiktlig for deg å være kunde hos NorgesEnergi. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR