NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare vært kunde siden 17. des 2022 så ikke så godt inne i all informasjon om selskapet, men så langt virker Norges Energi som en seriøs forhandler som tar kunden på alvor, kontra min forrige forhandler Fjordkraft som jeg vil beskrive som en svindler, ved at de satte meg på en kontrakt (Garantistrøm) uten at jeg var forespurt på forhånd og oppdaget dette først når fakturaen for november 2022 kom og dermed var veien over til dere kort.
Hei Anders E! Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh NorgesEnergi
Føler meg lurt av selger fra NorgesEnergi!!! Det viser seg-etter at avtale om 12 måneders bedriftsavtale er tegnet-at avtalen er dårligere enn den jeg hadde i Motkraft. Opplever at NorgesEnergi lurer kundene, det er også dessverre andre gang jeg sitter med samme opplevelse.
Hei Kristine! Det var trist å høre at du ikke ble fornøyd med NorgesEnergi. Vi ønsker alltid det beste for våre kunder, noe som fremkommer i produktene vi tilbyr. Dessverre er det i disse tider ikke alltid så lett å forutse hva slags avtale som er det billigste da Spotprisen (markedsprisen) styrer det meste. Husk at du alltid er velkommen til å ta kontakt med vårt kundessenter dersom det skulle være noe som du ønsker å endre eller fortelle oss om. Ønsker deg en god dag og en god helg når den tid kommer! Mvh Aaron NorgesEnergi
Etter en utstilling på Telenor arena siste høst vurderte jeg å gå over til et annet selskap men en av deres ansatte ga meg en mye bedre tilbud enn det jeg hadde fra dere tidligere dermed ble jeg hos dere. Siden har jeg hørt veldig lite fra dere
Hei Margaret E Så hyggelig å høre at du fortsatte som kunde hos oss. Dersom det er noe spesielt du savner informasjon om er det bare til å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss. Det er verdifult for oss å vite hva kundene ønsker fra oss så nøl ikke med å ta kontakt dersom du har noen forslag til oss eller det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Strømsjokk fra kr 3183,95 for ca.3000 kWh i Desember 2022 - fauk strømfakturaprisen i Januar 2023 til kr 8837,90 fra en måned til NESTE... Økning på 275 % fra måned til måned, med ca. samme forbruk. DETTE medfører at ANNEN LEVRANØR må vurderes ! Har heller ikke fått noen KOMPENSASJON selv om strømmen låg på 231,66 øre kWh på Januar faktura. NÅ MÅ REGERING OG MYNDIGHETER snart trå inn og STYRE kWh prisen. Karl Hansen
Hei Karl H Strømprisene styres av innkjøpsprisen på den nord-europeiske strømbørsen, Nordpool. Alle strømleverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og innkjøpsprisen/spotprisen er derfor den samme hos alle leverandører. Vi som strømleverandør har dessverre ingen innvirkning på denne. Vi fakturerer etterskuddsvis for strømmen slik at du til en hver tid mottar fakturaer for strømmen brukt måneden før. Strømprisene endrer seg til en hver tid. Det var en stor økning i Spotprisen i alle prisområder fra November til Desember. Fakturaene for Desember ble derfor høyere en fakturaene for foregående måned. Prisene i alle prisområder gikk en del ned igjen i Januar og vi krysser fingrene for at det fortsetter slik. Når det gjelder strømstøtte er det den lokale netteieren som er ansvarlig for dette. Dersom vi samfakturerer med din netteier vil dette komme til fratrekk på vår faktura. Sender netteier sin faktura direkte til deg skal de tilbakebetale deg strømstøtten du har krav på. Ta gjerne kontakt med oss dersom du er usikker på din faktura slik at vi kan ta en gjennomgang, sjekke at alt er som det skal og gi deg en forklaring. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Alltid imøtekommende på telefon, hører på meg og gir god informasjon på telefon, med andre ord god service.
Hei Kirsti! Takk for en fin tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh Norges Energi
Har vært kunde hos NorgesEnergi i en årrekke og er fornøyd. Kunne tenkt meg at selskapet gikk tilbake til ordningen hvor nettleia inngikk i samme faktura.
Hei Lillian! Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktlig som mulig for våre kunder. Fra og med oktober 2022 gikk vi tilbake til gjennomfakturering med følgende nettområder: Agder Energi BKK Elvia Glitre Energi Nett AS L-nett Lede Norgesnett AS Vi vurderer fortløpende om vi skal gjennomfakturere med flere netteiere. Mvh Norges Energi
Prosessen med inngåelse av avtale var under enhver kritikk. Vilkårene kommer ikke fram, du må svare "ja" på en sms du ikke får anledning til å lese skikkelig, mens du sitter i telefonen med en aggressiv selger. Det er ikke samsvar mellom det som blir sagt og den sms-en du må svare "ja" på. Jeg solgte eiendommen, og ville i den forbindelse si opp strømavtalen, som normalt er. Og da blir jeg presentert et bruddgebyr, gitt! På på 4,6 øre/kWh for estimert forbruk i gjenværende kontraktsperiode, minimum beløp kr 3.000,- pr strømmåler. Jadda.... mine argumenter blir konsekvent slått ned med tydelig standardiserte svar. Dette er svindel og bedrag, ikke-eksisterende kundeservice og uproffesjonell og uhøflig opptreden hver gang jeg prøvde å komme i kontakt med dem. For den egen del, vær så snill å velg et annet selskap!!!
Hei Mimosa! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan inngåelse av avtaler funker og du skal få klar info om hva du svarer ja til, ved å lese tekstmeldingene. Vi tar slike saker veldig seriøst. Ta gjerne kontakt med oss igjen sånn at vi kan se hvilken avtale du hadde oss hos da du var kunde, og sjekke hvorfor du fikk bruddgebyr. Telefon nr vårt er 38100080 og du kan også sende skriftlig til [email protected] Mvh Norges Energi