NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos NorgesEnergi i en årrekke og er fornøyd. Kunne tenkt meg at selskapet gikk tilbake til ordningen hvor nettleia inngikk i samme faktura.
Hei Lillian! Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktlig som mulig for våre kunder. Fra og med oktober 2022 gikk vi tilbake til gjennomfakturering med følgende nettområder: Agder Energi BKK Elvia Glitre Energi Nett AS L-nett Lede Norgesnett AS Vi vurderer fortløpende om vi skal gjennomfakturere med flere netteiere. Mvh Norges Energi
Prosessen med inngåelse av avtale var under enhver kritikk. Vilkårene kommer ikke fram, du må svare "ja" på en sms du ikke får anledning til å lese skikkelig, mens du sitter i telefonen med en aggressiv selger. Det er ikke samsvar mellom det som blir sagt og den sms-en du må svare "ja" på. Jeg solgte eiendommen, og ville i den forbindelse si opp strømavtalen, som normalt er. Og da blir jeg presentert et bruddgebyr, gitt! På på 4,6 øre/kWh for estimert forbruk i gjenværende kontraktsperiode, minimum beløp kr 3.000,- pr strømmåler. Jadda.... mine argumenter blir konsekvent slått ned med tydelig standardiserte svar. Dette er svindel og bedrag, ikke-eksisterende kundeservice og uproffesjonell og uhøflig opptreden hver gang jeg prøvde å komme i kontakt med dem. For den egen del, vær så snill å velg et annet selskap!!!
Hei Mimosa! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan inngåelse av avtaler funker og du skal få klar info om hva du svarer ja til, ved å lese tekstmeldingene. Vi tar slike saker veldig seriøst. Ta gjerne kontakt med oss igjen sånn at vi kan se hvilken avtale du hadde oss hos da du var kunde, og sjekke hvorfor du fikk bruddgebyr. Telefon nr vårt er 38100080 og du kan også sende skriftlig til [email protected] Mvh Norges Energi
Får tilbud om fastpris i 2 mnd. Jeg har 4 avtaler. Det står ikke i tilbudet hvilken avtale det gjelder. Når jeg svarer at jeg ønsker fastpris til et tilbud får jeg bekreftelser tilbake om hvilken avtale men ikke til hvilken pris. Jeg går utifra at den prisen jeg takket ja til gjaldt alle disse avtalene. Senere viser det seg at de har satt meg på en helt annen fastpris på to av avtalene (569,99 øre/kwt) noe jeg IKKE har svart positivt på. Har nå" kommunisert " med dem siden november. De har slettet den feile fastprisen på disse to. Stadig nye kundebehandlere og ingen dokumentasjon som jeg har bedt om. Arrogante
Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Norges Energi
Hvis du mot formodning trenger hjelp på kundeservice, så anbefaler jeg heller si opp avtalen. Da er det mye større sjanse for at du for den hjelpen du trenger. Eller får et strøm-selskap som klarer å sende korrekte faktura-detaljer. Vi har sendt inn en enkel henvendelse om å få rett faktura-merking nå, siden sommeren ifjor. Etter uttalige henvendelser gjennom høst og vinter, ble nå dette forandret. De klarte da å merke feil på nytt, så like langt der altså. I tillegg så ble det en ny avtale, så all strøm-historikk forsvant også...... Hadde de som jobbet på kundeservice forstått enkle ting, og ordnet opp i enkle ting, hadde jeg aldri skrevet anmeldelsen. Det er bare så utrolig frustrerende å ikke bli møtt med noe hjelp eller forståelse fra den kanten. Ønsker alle en fin dag, med et strømselskap som ivaretar kundene sine :-)
Heii Tore! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med hjelpen du fikk. Vi ønsker alltid det beste for våre kunder og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke dette videre. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Norges Energi
Vell, hva kan man egentlig si om et strømselskap? Man kan jo ikke vurdere produktet på noen måte, så lenge lyset slår seg på er vell det greit nok. Men Man kan vurdere hvordan selskapet hjelper og er forståelig. Hvor da NorgesEnergi faller for kort. Gode selgere, sugent opplegg. For det første så kommer steømstøtten 1 måned på etterskudd, noe som er latterlig, siden strømprisen endrer seg mer sporadisk, enn politikeres uttalelser. Om man skal prøve å ringe de, er det pokker ventetid lengre enn dagen er lang. Det samme gjelder for mail, men det er jo ikke rart, når hele kundekretsen prøver å få tak i de! Du blir nok mer fornøyd med en fastmontert sykkel, så får nå man litt mosjon når man skrur på lyset
Hei Andreas! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Når det gjelder strømstøtten din, er det din lokale netteier som sender oss denne. Dersom det har skjedd at du har fått strømstøtten 1 måned på etterskudd, kan det hende at vi har fakturert før netteier har sendt oss din nettleie. - vil anbefale deg å dobbelsjekke med netteieren din. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Mvh Norges Energi
Jeg betalte et stipulert forbruk i flere måneder, som beviselig var for høyt når måler ble skiftet. Oppspart 12000,- på konto ble slettet.
Hei Leif! Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt hos oss. Når det gjelder forbruket ditt, for vi dette til sendt fra din lokale netteier, anbefaler deg å ta kontakt med din netteier, dersom du mener at dette er feil. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Norges Energi
Hadde dere tidligere og prøvde en annen strøm leverandør, men savnet dere så da jeg fikk en telefon om NorgesEnergi var det ja med en gang. Hadde Lyse A/S i ca 5-12mnd. Ikke noe galt med Lyse, men savnet Norges Energi. Alder 65 år.
Hei Magne! Takk for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Ta gjerne kontakt dersom det skulle være noe. Mvh NorgesEnergi