Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg føler meg lurt

Omtale av  Liv B

Trodde på lovnaden at fastpris ville være en fin deal for meg. Hadde spotpris. Når desemberregning kom viste det seg at fastpris var mer enn 2 ganger så dyrt. Svindel kaller jeg det Prøvde å ringe dem når regningen kom. Ba om avslag. Kort og godt:NEI Man hadde 2 uker på og ombestemme seg på. Dette prøvde jeg på telefon. For lang ventetid. Nettet er ikke for oss gamle

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 13:17

Hei Liv B Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene det siste året. Strømprisen har endret seg fra flere kroner kilowatten til noen få øre over natten og motsatt til tider. Vi kjøper inn disse fastprisene på strømbørsen på forhånd og har allerede betalt dette for strømmen som tilbys til fastpris. Vi ønsker å gi kundene en så god fastpris som mulig, men fastprisen bestemmes av hvilke priser vi kan få på strømbørsen. Ingen vet med sikkerhet hvordan strømprisene blir i fremtiden og vi kan derfor ikke garantere at fastprisen vil være under eller tilsvarende Spotprisen. De fleste fastprisene gjennom prissikring i fjor lønnet seg likevel for våre kunder. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har opplevd å ikke komme igjennom til vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din på nytt. Du kan spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

En flott servise og hjelp. tusen takk

Omtale av  Elin S. J

Veldig god veiledning og hjelp til å forstå hvordan dette fungerte.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:40

Hei Elin S. J Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at vi har vært til hjelp og at informasjonen fra oss var forståelig. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig dårlig kundeservice.

Omtale av  Gunnar

Jeg har sittet over 1 time i tlf. i tlf. kø hos Norgeseneregi. Hadde tlf. på høytaler og opplevde at forbindelsen ble brutt når jeg sto som nr. 4 i køen. Dette skjedde 2 ganger og førte til at jeg ga opp å ringe flere ganger. Makan har jeg aldri opplevd.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:26

Hei Gunnar Vi synes det er leit å høre at du ikke kom i kontakt med vårt kundesenter. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi kjenner ikke til at det skal være noe hos oss som kan ha ført til at din samtale ble brutt. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i det. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller via epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Ikke hjelp eller forklaring.

Omtale av  Gro H

Ringte for å høre hvorfor jeg fikk så lite strømstøtte. Fikk beskjed om å ringe loen andre. Prøvde ikke å forklare meg eller prøve å finne det ut for meg.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 11:52

Hei Gro H Vi synes det er leit å høre at du opplevde å ikke få den hjelpen du trengte hos oss. Når det gjelder strømstøtten er det din lokale netteier som ordner med denne. Dersom vi ikke fakturerer sammen med din netteier får vi dessverre ikke sett hva de har fakturert i strømstøtte og grunnlaget for dette. Dersom det er uenighet rundt strømstøtten er det også netteier man må ta kontakt med da vi ikke har mulighet til å gjøre noen korrigeringer på denne. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lurt til å gå over til bedriftsavtale

Omtale av  Kristine

Jeg var dessverre dum nok til å tro på hva telefonselger sa da han bestemt hevdet at det utvilsomt ville være veldig lønnsomt for meg å bytte fra privat til bedriftsavtale, selv om jeg spurte om ulemper og forsøkte å forsikre meg om at det ikke var lureri. Jeg forklarte hvordan jeg ikke lengre driver enkeltpersonforetaket aktivt, men har det registrert for et og annet oppdrag i året ved siden av min dagjobb. Likevel gjentok han hvordan det var en kjempegunstig avtale med billigere priser, og jeg var heldig som hadde organisasjonsnummer slik at jeg enkelt kunne gå over til bedriftsavtale. Jeg forstår ikke hvordan selgere kan få seg til å si slikt vel vitende om at det har store negative konsekvenser for andres økonomi fremover. Jeg sa at dette var strøm i mitt private hjem og ikke noe selskap, at jeg kun har et enkeltpersonforetak med minimal aktivitet. Det viser seg at prisene han oppgav som billigere er uten mva, og såklart vet han at jeg da sitter igjen med langt større utgift på strøm med en bedriftsavtale, da jeg ikke får tilbake mva på strøm til privat bruk. Det ble jo da synlig på den første fakturaen, men da var angrefrist gått ut, og her sitter jeg med bindingstid på 12 mnd og oppsigelsestid på 6mnd (!). Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få råd fremover.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:37

Hei Kristine. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt av oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bra og billig

Omtale av  Monica

Oversiktlig og grei faktura. Ingen skjulte kostnader. Digger gjennomfaktureringen. (Alt på en regning)

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 12:33

Hei Monica Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktelig som mulig for våre kunder og synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på den. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig informasjon om dagspris

Omtale av  Thorbjørn J

Vi synes det er vanskelig og uklart å se spottprisen i sann tid og lite oversiktlig på prisen videre på dagen og dagen derpå.

Svar fra NorgesEnergi
18.01.2023 11:38

Hei Thorbjørn J På vår hjemmeside kan man kan få opp dagens Spotpris ved å søke på postnummer. Her vil man også kunne finne historiske priser om man skulle trenge det. Prisene finner du her: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Dersom man logger inn på min side vil man få opp en graf som viser prisene time for time gjennom hele døgnet. Rundt klokken 14.00 får man opp prisene for neste dag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker hjelp til å finne frem på min side. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR