NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det beste selskap man kan velge ut fra pris til enhver forskjellig tid, og alltid hyggelige og imøtekommende medarbeidere som gjør det prismessig beste for deg. Gunnar Ringstad.
Hei Gunnar! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har alltid vært fornøyd med norgesenærgi og medlem i huseiernes landsforbund gir bedre pris,enkel fakt lett og følge med. Enkelt å få tak i kundeservice.
Hei, Lilli J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Vanskelig og finne ut hva du faktisk betaler. Sånn ellers har det ikke vært noen problemer.
Hei, Bjørn! Som kunde hos oss kan du alltid logge deg inn på MinSide for å sjekke avtalevilkår på din strømavtale om ønskelig. Om du skulle ønske å sjekke markedspris for ditt område, så kan du når som helst gå inn på denne linken og få oversikt ved å skrive inn ditt postnummer: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Du er også når som helst velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon eller mail, om du skulle ha spørsmål vedrørende din strømavtale. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Bytta fra NorgesEnergi til Tibber. Så ringte NorgesEnergi meg. De sa de skulle tilby "strøm til innkjøpspris" på Topp 10-garanti, og dermed være blant "markedets billigste". Betaler nå i snitt minst 50% mer enn det jeg gjorde ved min opprinneilge avtale hos NorgesEnergi, gul spot lav, og på Tibber. Endte opp med å noenlunde motvillig havne på en "variabel pris"-avtale, som altså betyr klart dyrere enn spot. Men kommer ingen vei med dette da jeg ikke fanget opp på den misvisende markedsføringa før angrefrist og lignende var utløpt. Kraftig misfornøyd.
Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og faktura. Samlefaktura bør kunne gjøre mye mer oversiktlig.
Hei, Kjartan T! Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og brukervennlighet ved strømavtale med oss. Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid og treghet på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelige folk å snakke med ! Klare og oversiktllige regninger selv om prisen er altfor hly!
Hei Lars, Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Ta gjerne kontakt dersom du ønsker at vi ser på strømavtalen du har hos oss, og om det er noen forbedringer vi kan ordne for deg! Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller kontakt oss per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Mange som gir omtale an norgesenergi gir enten 5, eller 1 stjerne. Det betyr ofte at folk ikke leser villkår som er gjeldende ved et eventuelt strømbytte. Jeg måtte betale noe oppsigelse til det gamle selskapet, som gikk på nettleie. Så en god regel : Vit hva du gjør før du gjør det. Sjekk om du er bundet av noe, eller har oppsigelsetid på noe. Jeg sjekker strømpriser daglig. Og kanskje jeg kunne spart en hundrelapp i måneden på et annet selskap, men det tror jeg ikke. For NE, er det billigste, eller på lik linje med de andre som er rangert av forbrukertilsynet som billigst. Og mange tenker ikke på hvor mye god service er verdt, det får du i bøtter, og spann av NE. Men igjen, jeg både tror, og vet at det finnes dårlige epler i alle kurver. Så da kan man lett bli frustrert, spesielt i disse tider, hvis man møter en person på kundeservice som ikke er hyggelig. Men fordi om man møter på en som sitter på kundesenteret som gjør en slett jobb, så kan ikke et selskap lastes for det, når det gjelder varene/tjenestene som leveres. Man må se ting i perspektiv, og ikke feie alt under en kam. Legg på, ring opp igjen, så får man ofte snakke med en som er behjelpelig. Og aller viktigst, ikke la følelsene styre fornuften, da degraderes logikken, og rasjonaliteten. Så at NE fortjener 1 i omtale, er ikke riktig i mine øyne, så det er veldig merkelig at folk gir. Jeg har utdannelse i salg, og service, og økonomi. Så jeg vet at NE er et av de beste, hvis ikke det beste tilbudet. I mine øyne.
Hei Ron A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi veldig stor pris på! Vi ønsker deg en riktig god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi