NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk å snakke med ! Klare og oversiktllige regninger selv om prisen er altfor hly!
Hei Lars, Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Ta gjerne kontakt dersom du ønsker at vi ser på strømavtalen du har hos oss, og om det er noen forbedringer vi kan ordne for deg! Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller kontakt oss per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Mange som gir omtale an norgesenergi gir enten 5, eller 1 stjerne. Det betyr ofte at folk ikke leser villkår som er gjeldende ved et eventuelt strømbytte. Jeg måtte betale noe oppsigelse til det gamle selskapet, som gikk på nettleie. Så en god regel : Vit hva du gjør før du gjør det. Sjekk om du er bundet av noe, eller har oppsigelsetid på noe. Jeg sjekker strømpriser daglig. Og kanskje jeg kunne spart en hundrelapp i måneden på et annet selskap, men det tror jeg ikke. For NE, er det billigste, eller på lik linje med de andre som er rangert av forbrukertilsynet som billigst. Og mange tenker ikke på hvor mye god service er verdt, det får du i bøtter, og spann av NE. Men igjen, jeg både tror, og vet at det finnes dårlige epler i alle kurver. Så da kan man lett bli frustrert, spesielt i disse tider, hvis man møter en person på kundeservice som ikke er hyggelig. Men fordi om man møter på en som sitter på kundesenteret som gjør en slett jobb, så kan ikke et selskap lastes for det, når det gjelder varene/tjenestene som leveres. Man må se ting i perspektiv, og ikke feie alt under en kam. Legg på, ring opp igjen, så får man ofte snakke med en som er behjelpelig. Og aller viktigst, ikke la følelsene styre fornuften, da degraderes logikken, og rasjonaliteten. Så at NE fortjener 1 i omtale, er ikke riktig i mine øyne, så det er veldig merkelig at folk gir. Jeg har utdannelse i salg, og service, og økonomi. Så jeg vet at NE er et av de beste, hvis ikke det beste tilbudet. I mine øyne.
Hei Ron A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi veldig stor pris på! Vi ønsker deg en riktig god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har vært kunde i et halvt års tid, og er foreløpig veldig fornøyd. Har 2 abonnement som jeg får på en faktura, veldig oversiktlig og greit med detaljert informasjon for begge lokasjoner. Nettløsningen er helt super, og prisene har foreløpig vært veldig konkurransedyktig (bruker Spotpris). Savner en god app til mobilen min slik Fjordkraft har, deres app er helt suveren med bl.a. dagsbaserte priser i grafisk utgave. Men jeg håper at NorgesEnergi får en god app etter hvert? Bortsett fra at appen mangler, er jeg veldig fornøyd med det meste hos NorgesEnergi.
Hei Peer! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi tilbyr også egen strøm app! App for strøm lastes ned ved å logge inn på www.norgesenergi.no/minside via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned App øverst på skjermen. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Alltid hyggelige ansatte som gir utførlig info og tilpasser strømavtalen til mitt forbruk.
Hei Ingrid! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Beskriver av sykeavtalen ikke gjaldt, fordi jeg var allerede syk. Det ble informert om og saksbehandler mente det gikk bra (det har dere lydopptak av)
Hei Jan, Det er leit å høre at du ikke fikk benyttet deg av betalingsfritak via Sparepakken hos oss. Det stemmer at man må ha produktet registrert før man eventuelt blir sykemeldt, for å kunne benytte seg av denne. Jeg beklager likevel dersom du har opplevd å få utydelig informasjon om vilkår for bruk av produktet, og håper du kontakter oss igjen dersom noe fremdeles skulle være uklart. Kontakt oss gjerne på telefon : 38 10 00 80. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
kundeservice virket helt grei men det var litt ventetid
Hei Geir, Beklager at du har opplevd ventetid hos oss. Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, som dessverre har resultert i noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi håper likevel at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kjapp hjelp ut fra mine behov. Hyggelig medarbeider som hjalp meg.👌
Hei Karen, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi