NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved en misforståelse ble min inngåtte avtale slettet. Dette ble rettet omgående pr telefon
Rask og god kundebehandling, enkel og grei samtale og forståelse fir mitt spørsmål.
Oversiktlig, trygg og god kundebehandling. Viser fleksibilitet i situasjoner hvor det er utfordringer for kunden. Meget fornøyd med NorgesEnergi.
Hei, Thore! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så bra at du er fornøyd med vår kundeservice og NorgesEnergi som strømleverandør :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Selgeren gir meg tilbud, tilbudet er godtatt, men sjekker faktura og ser at jeg fikk det jeg avtalte
Hei Adham, Du skal selvfølgelig få avtalen som er blitt avtalt ved avtaleinngåelsen og det er leit dersom det ikke har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Raskt og enkelt å bytte. Og fin ny app. Greie priser
Hei Tigern! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
Synes Norges Energi er bra på pris, og har en oversiktlig faktura
Hei Anne! Tusen takk for en så fin tilbakemelding! Vi syns det er kjempe koselig å høre at du er fornøyd hos oss. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi
Ble oppringt av Norges energi og fikk tilbud om gratis strøm i 2 mnd. og valgfri avtale i de etterfølgende 2 mnd. Når jeg sa opp avtalen og byttet strømleverandør etter de til sammen 4 mnd så ble jeg oppringt av en sint og useriøs mann som truet med 500kr i bruddgebyr dersom jeg ikke bandt meg tilbake til de. Han påstod plutselig at jeg hadde 6mnd oppsigelsestid (noe jeg ikke ble informert om når jeg først byttet til Norges energi) Endte med at jeg sa jeg ikke ønsket å være kunde der noe mer siden de holder tilbake informasjon, så det kunne han bare glemme at jeg skulle komme tilbake til de. Så da bare la han på røret. Hold dere unna!
Hei Eirik, Vi syns det er leit at du sitter igjen med den opplevelsen. Det stemmer at vi noen ganger har kampanjer med avtalt avtaleperiode, men det skal alltid bli godt informert og godkjent av deg ved avtaleinngåelsen. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Håper vi hører fra deg! Mvh Kate, NorgesEnergi